عنوان فارسی مقاله:درک اصالت در قصد خرید محصولات محلی: مطالعه تجربی
چکیده
هدف از این تحقیق تجزیه و تحلیل رفتار خرید گردشگران هنگام سفر ، به ویژه در مورد محصولات هنری و صنایع دستی محلی است. اصالت محصول به عنوان یک متغیر چند بعدی متشکل از تعهد کیفیت ، میراث و منحصر به فرد است. اعتقاد بر این است که رفتار خرید گردشگران با رفتارهای خرید روزانه متفاوت است. گردشگران از اصالت بسیار استقبال می کنند و مایل به پرداخت هزینه زیاد برای محصول اصلی هستند. برای دستیابی به هدف تحقیق ، رویکرد کمی انتخاب شده است. از ۱۸۹ پرسشنامه معتبر برای تجزیه و تحلیل آماری بیشتر با استفاده از تکنیک PLS-SEM استفاده شد. یافته ها نشان می دهد که تعهد کیفیت ، میراث و منحصر به فرد ابعادی هستند که اصالت محصول را ایجاد کرده اند. این مطالعه همچنین نشان داد که اصالت محصول بر نیات رفتاری تأثیر مثبت دارد. مفاهیم به ویژه پیشنهاد مدیران گردشگری و بازاریابی و همچنین دولت در تمرکز بر بررسی اصالت برای ایجاد تمایز و ایجاد استراتژی موقعیت یابی بازاریابی است(درک اصالت در قصد خرید محصولات).
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.