رقابت موجودی، هوش مصنوعی و تصمیمات بهبود کیفیت در زنجیره تأمین با بازاریابی دیجیتال

نوع فایل : word

تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 25

تعداد کلمات : 6200

مجله : Uncertain Supply Chain Management

انتشار : 2023

ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

فونت ترجمه : Bنازنین 12

تاریخ انتشار
21 سپتامبر 2023
دسته بندی
تعداد بازدیدها
3055 بازدید
79,000 تومان

عنوان فارسی مقاله:رقابت موجودی، هوش مصنوعی و تصمیمات بهبود کیفیت در زنجیره تأمین با بازاریابی دیجیتال

 چکیده

 این تحقیق تأثیر هم افزایی رقابت موجودی، پذیرش هوش مصنوعی (AI) و شدت بازاریابی دیجیتال را بر تصمیمات بهبود کیفیت در زنجیره‌های تأمین معاصر بررسی می‌کند. با تمرکز بر افزایش کیفیت محصول و خدمات، ما روابط پیچیده بین این متغیرها را بررسی می‌کنیم. یک رویکرد کمی شامل ۳۸۰ متخصص زنجیره تأمین نشان می‌دهد که افزایش رقابت موجودی، افزایش پذیرش هوش مصنوعی و بازاریابی دیجیتال قوی به طور معنی داری به طرح‌های ارتقای کیفیت کمک می‌کند. این مطالعه بر اساس تحقیقات قبلی با اعتبار تجربی این ارتباطات ایجاد می‌شود و بینش‌های عملی را برای متخصصان زنجیره تأمین ارائه می‌دهد. یافته‌ها بر ضرورت استراتژیک سازمان‌ها برای ایجاد تعادل استراتژیک بین این عوامل برای بهینه‌سازی استراتژی‌های مدیریت کیفیت، تقویت رضایت مشتری و رقابت تأکید می‌کند. این مطالعه ضمن داشتن نقش ارزشمند، محدودیت‌هایی را از نظر داده‌های خود گزارش‌دهی و یک گروه پاسخ‌دهنده خاص تأیید می‌کند. تحقیقات آتی می‌تواند این تحقیق را به صنایع و زمینه‌های جغرافیایی متنوع بسط دهد. در پایان، این مطالعه تأثیر متقابل پیچیده‌ای را که بین رقابت موجودی، استفاده از هوش مصنوعی، بازاریابی دیجیتال و قضاوت در مورد بهبود کیفیت وجود دارد، روشن می‌کند. در نتیجه، نقشه راه برای مدیریت کیفیت کارآمد زنجیره تأمین در عصر دیجیتال ارائه شده است.

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

Title: Inventory competition, artificial intelligence, and quality improvement decisions in supply chains with digital marketing

Abstract

 This research examines the synergistic influence of inventory competition, artificial intelligence (AI) adoption, and digital marketing intensity on quality improvement decisions within contemporary supply chains. With a focus on enhancing product and service quality, we investigate the intricate relationships among these variables. A quantitative approach involving 380 supply chain professionals reveals that heightened inventory competition, increased AI adoption, and robust digital marketing significantly contribute to quality enhancement initiatives. The study builds upon prior research by empirically validating these connections and offers practical insights for supply chain practitioners. The findings underscore the strategic imperative of organizations to strategically balance these factors to optimize their quality management strategies, fostering customer satisfaction and competitiveness. While offering valuable contributions, the study acknowledges limitations in terms of self-reported data and a specific respondent group. Future research could extend this investigation to diverse industries and geographical contexts. In the end, this study sheds light on the complex interplay that exists between inventory competition, the use of AI, digital marketing, and judgments about quality improvement. As a result, a road map has been provided for efficient quality management of supply chains in the digital age.