عنوان فارسی مقاله:رقابت موجودی، هوش مصنوعی و تصمیمات بهبود کیفیت در زنجیره تأمین با بازاریابی دیجیتال
چکیده
این تحقیق تأثیر هم افزایی رقابت موجودی، پذیرش هوش مصنوعی (AI) و شدت بازاریابی دیجیتال را بر تصمیمات بهبود کیفیت در زنجیرههای تأمین معاصر بررسی میکند. با تمرکز بر افزایش کیفیت محصول و خدمات، ما روابط پیچیده بین این متغیرها را بررسی میکنیم. یک رویکرد کمی شامل ۳۸۰ متخصص زنجیره تأمین نشان میدهد که افزایش رقابت موجودی، افزایش پذیرش هوش مصنوعی و بازاریابی دیجیتال قوی به طور معنی داری به طرحهای ارتقای کیفیت کمک میکند. این مطالعه بر اساس تحقیقات قبلی با اعتبار تجربی این ارتباطات ایجاد میشود و بینشهای عملی را برای متخصصان زنجیره تأمین ارائه میدهد. یافتهها بر ضرورت استراتژیک سازمانها برای ایجاد تعادل استراتژیک بین این عوامل برای بهینهسازی استراتژیهای مدیریت کیفیت، تقویت رضایت مشتری و رقابت تأکید میکند. این مطالعه ضمن داشتن نقش ارزشمند، محدودیتهایی را از نظر دادههای خود گزارشدهی و یک گروه پاسخدهنده خاص تأیید میکند. تحقیقات آتی میتواند این تحقیق را به صنایع و زمینههای جغرافیایی متنوع بسط دهد. در پایان، این مطالعه تأثیر متقابل پیچیدهای را که بین رقابت موجودی، استفاده از هوش مصنوعی، بازاریابی دیجیتال و قضاوت در مورد بهبود کیفیت وجود دارد، روشن میکند. در نتیجه، نقشه راه برای مدیریت کیفیت کارآمد زنجیره تأمین در عصر دیجیتال ارائه شده است.
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.