عنوان فارسی مقاله:همسو سازی راهبردهای زنجیره تأمین با عدم قطعیتهای محصول
چکیده
مدیریت زنجیره تأمین به عنوان یکی از زمینههای اصلی به منظور دست یابی به مزیت رقابتی توسط شرکتها مطرح است. مدیریت زنجیره تأمین به طور موثری یک وظیفهای دشوار و چالش برانگیز به دلیل تنوع فعلی محصولات کسب و کار، طول عمر کوتاه محصولات، افزایش برون سپاری، جهانی شدن کسب و کار و پیشرفتهای پیوسته در فناوری اطلاعات میباشد. اینترنت در ایجاد نیازها و نیز فرصتهای بهبود مدیریت زنجیره تأمین نقش داشتهاند. با اینترنت، شرکتها در زنجیره تأمین میتوانند به اطلاعات به روز ارتباط داشته و دانش به اشتراک گذاشته شده، محصولات و خدمات جدید را استفاده کنند که برای تطبیق بخشهای بازاری خاص طراحی میشوند و ساختارهای جدید زنجیره تأمین را میتوان برای خدمت رسانی به مشتریان به شکل مستقیمتر توسعه داد(همسو سازی راهبردهای زنجیره تأمین).
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.