مزایای بالقوه دورکاری بر روی جا به جایی شهری و اثرات زیست محیطی مرتبط

نوع فایل : word

تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 43

تعداد کلمات : 12000

مجله : applied sciences

انتشار : 2023

ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

:

تاریخ انتشار
18 فوریه 2023
دسته بندی
تعداد بازدیدها
1797 بازدید
65,000 تومان

عنوان فارسی مقاله:مزایای بالقوه دورکاری بر روی جا به جایی شهری و اثرات زیست محیطی مرتبط: نتایج یک مطالعه موردی در ایتالیا

چکیده

 دورکاری به طور فزاینده ای به عنوان یک الگوی موثر در چندین کشور در دهه گذشته دیده می شود، که عمدتاً به لطف توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات برای حمایت از وظایف متداول کاری روزانه است. ظهور همه‌گیری کووید-۱۹ یک نقطه عطف برای پذیرش دورکاری در بخش‌های مختلف با تأثیرات مثبت بر تأثیرات زیست‌محیطی ناشی از رفت‌وآمد روزانه کارگران است. با این حال، با توجه به این واقعیت که دورکاری ناشی از بیماری همه گیر نشان دهنده یک آزمایش اجباری بزرگ در مقیاس جهانی است، و این که اغلب به جای انتخاب توسط کارکنان تحمیل شده است، رفاه کارگران همیشه تضمین نشده است. این کار تحقیقاتی تحلیلی از یک نظرسنجی گسترده از کارگران از راه دور در ادارات دولتی در چهار استان مختلف ایتالیا با هدف ارزیابی ویژگی‌های اصلی کاربران و مزایای زیست‌محیطی مرتبط ارائه می‌کند. داده های نظرسنجی به کارگران دورکاری قبل از COVID-19 اشاره دارد، بنابراین نشان دهنده کارگرانی است که به دلایل مختلف آزادانه انتخاب کرده اند که از خانه کار کنند. نتایج این کار نشان دهنده ابزار مفیدی برای پشتیبانی از تعریف استراتژی های جدید دورکاری است که می تواند به سیاست گذاران کمک کند تا بخشی از تقاضای جابجایی سیستماتیک را کاهش دهند. ما همچنین میانگین صرفه جویی در انرژی و انتشار گازهای گلخانه ای را محاسبه کرده ایم تا شاخص های مفیدی برای برآورد اولیه مزایای محیطی بالقوه دورکاریارائه کنیم. با در نظر گرفتن کل نمونه پاسخ دهندگان، کارگرانی که حداقل تا حدی با ماشین رفت و آمد می کردند، به لطف دورکاری (با میانگین مسافت رفت و برگشت تقریباً ۳۵ کیلومتر) به طور متوسط مانع از انتشار ۶ کیلوگرم CO2 در روز شدند. نتایج کنونی با نتایج یک نظرسنجی جدید که در حال انجام است، با هدف ارزیابی تفاوت‌های تجربیات دورکاری در طول واکنش اضطراری به COVID-19 تکمیل خواهد شد.

 

 

 

 

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

Title: Potential Benefits of Remote Working on Urban Mobility and Related Environmental Impacts: Results from a Case Study in Italy
Abstract

Remote working is increasingly seen as an effective model in several countries in the last decade, mainly thanks to the development of informationand communication technologies in support of common daily working tasks. The emergence of the COVID-19 pandemic has represented a pivotal moment for the adoption of remote working in multiple sectors, with positive effects on the environmental impacts caused by the daily commuting of workers. However, due to the fact that pandemic-induced remote working has represented a major forced experiment on a global scale, and that it has often been imposed rather than chosen by employees, workers’ well-being has not always been ensured. This research work presents an analysis of a wide survey of remote workers in public administrations in four different provinces in Italy, with the aim of assessing themain characteristics of the users and the related environmental benefits. Survey data refer to remoteworkers before COVID-19, thus representing workers who have freely chosen to work from homefor different reasons. The results of this work represent a useful tool with which to support the definition of new remote work strategies that could help policy makers reduce a part of the systematic mobility demand. We have also calculated average energy and emission savings to provide useful indicators for a preliminary estimation of the potential environmental benefits of remote working. Considering the entire sample of respondents, workers who would have commuted at least partially by car have saved on average 6 kg of CO2 per day thanks to remote working (with an average round-trip commuting distance of approximately 35 km). The current results will be supplemented by the results of a new survey underway, aimed at evaluating the differences of remote working experiences during the emergency response to COVID-19.