عنوان فارسی مقاله:رضایت(یاد گیرندگان) فراگیران از عملکرد وب سایت یک موسسه آموزش از راه دور: مطالعه موردی
چکیده
در این مقاله آگاهی و رضایت فراگیران از خدمات الکترونیکی که یک دانشگاه آزاد از طریق وب سایت خود به یادگیرندگان خود ارائه می دهد ، بررسی می شود. در این مقاله همچنین تأثیر سن ، جنس و سطح تحصیلات بر میزان آگاهی و رضایت فراگیران برجسته شده است. یک رویکرد مطالعه موردی اتخاذ شد و از یک نظرسنجی آنلاین برای جمع آوری داده ها از یاد گیرندگان در برنامه های مختلف تحصیلی در دانشگاه آزاد اوتاراخند هند استفاده شد. این پرسشنامه سطح آگاهی فراگیران را در مورد ۱۵ سرویس الکترونیکی متداول و میزان رضایت آنها از ۱۲ سرویس الکترونیکی متداول دانشگاه که ارائه می دهد اندازه گیری کرد. نتایج نشان می دهد که جنس ، سن و سطح تحصیلات بر آگاهی و میزان رضایت شرکت کنندگان تأثیر بسزایی دارد. وقتی سطح بلوغ و سطح تحصیلات شرکت کنندگان افزایش یابد ، آنها از خدمات الکترونیکی ارائه شده توسط دانشگاه آگاهی بیشتری دارند. در برخی موارد ، ۵۸٪ از کاربران از خدمات الکترونیکی دانشگاه بی اطلاع بودند و تعداد زیادی از پاسخ دهندگان از خدمات الکترونیکی دانشگاه ناراضی بودند یا بلاتکلیف بودند. نتایج نشان می دهد که برای استفاده بهینه فراگیران از فناوری اطلاعات و ارتباطات و خدمات الکترونیکی که دانشگاه ارائه می دهد ، از جمله ارائه اتصال به اینترنت در تمام مراکز پشتیبانی یادگیری دانشگاه ، به زیرساخت نیاز است(رضایت فراگیران از عملکرد وب سایت).
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.