عنوان فارسی مقاله:عدم قطعیت بازار و اهمیت پوشش رسانه ای در اعلان سود
چکیده
ما بررسی می کنیم که آیا افزایش تقاضای سرمایه گذار برای اطلاعات مالی ناشی از عدم قطعیت بیشتر در بازار منجر به پوشش رسانه ای بیشتر در مورد اعلامیه های درآمد می شود یا خیر. ما همچنین بررسی می کنیم که آیا پوشش بیشتر در زمان عدم قطعیت بیشتر بازارهای مالی را به دلیل تجارت بیشتر مبتنی بر توجه بی ثبات می کند یا در عوض ، با کاهش هزینه های خرید و تفسیر سرمایه گذار ، تجارت و قیمت گذاری را بهبود می بخشد. هنگامی که عدم قطعیت بیشتر است ، ما شاهد اثبات پوشش رسانه ای بیشتر در مورد اعلان سود هستیم و این که پوشش بیشتر منجر به بهبود اطلاعات سرمایه گذار ، عدم تقارن اطلاعات و به موقع بودن قیمت دوره بین دوره ای و تجارت بیشتر توسط سرمایه گذاران خرده فروشی و نهادی می شود. در مقابل رسانه هایی که نقش گسترده تری در بهبود بازارهای سرمایه در زمان های نامشخص تری دارند ، ما نمی توانیم دریابیم که تغییرات در افشاگری های ایجاد شده توسط شرکت منجر به بهبودهای مشابه می شود و متوجه می شویم که تجدید نظرهای پیش بینی شده توسط تحلیلگر کمتر باعث تشدید مشکلات در بازارهای سرمایه در طول درآمد می شود(اهمیت پوشش رسانه در اعلان سود).
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.