عنوان فارسی مقاله:استراتژیهای کسب و کار و نوآوری برای بقا در طول همهگیری کووید-۱۹(کرونا): شواهدی از شرکتهای خرد، کوچک و متوسط (MSME) در اندونزی
چکیده
شرکتهای خرد، کوچک و متوسط در طول همهگیری COVID-19 با مشکلات متعددی از جمله کاهش فروش و سرمایه، مشکلات در توزیع، مشکل در تهیه مواد اولیه، کاهش تولید و اخراج کارکنان مواجه شدند. این مسائل اقتصاد ملی را تهدید میکرد. نتیجه نهایی ورشکستگی شرکت در نتیجه شکست آن در زنده ماندن و بقا از یک بیماری همه گیر بود که منجر به سقوط شرکت شد. هدف این تحقیق کشف و تجزیه و تحلیل استراتژی و نوآوری کسب و کار MSMEs برای حفظ کسب و کار آنها در طول همه گیری COVID-19 در اندونزی است. این تحقیق کیفی است. محققان دادهها را با استفاده از مصاحبه، مشاهده و مستندسازی به دست آوردند. تحلیل این تحقیق توصیفی است. برای جلب مشتری در طول همهگیری COVID-19، شرکتهای کوچک و متوسط از رسانههای اجتماعی یا بازاریابی دیجیتال استفاده میکنند و به دنبال آن سفارشها، تبلیغات یا تخفیفها را تحویل میدهند و هزینههای رایگان ایجاد میکنند. شرکتهای کوچک و متوسط محصولات جدید را به عنوان بخشی از تلاشهای مداوم خود برای گسترش کسبوکار خود در حالی که استانداردهای کیفیت، ارزش و خدمات مشتری را رعایت میکنند، توسعه میدهند. آنها همچنین با تغییر ذائقه مصرف کنندگان و روندهای محبوب غذایی سازگار میشوند و در عین حال برخی از جذابترین محصولات خود را به نمایش میگذارند.
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.