عنوان فارسی مقاله:رابطه بین شهرت نیروی فروش و رفتاری مشتری: نقش ارزش افزوده تجربی توسط نیرو های فروش
چکیده
بر اساس تئوری مبتنی بر منابع و مدل ارزش تجربی، هدف این مقاله،بررسی نقش واسطه ای ارزش افزوده تجربی توسط فروشنده در رابطه بین شهرت نیروی فروش ادراک شده و رفتار مشتری است. یک پرسش نامه ایجادگردید و داده ها از ۲۲۹ مشتری خدمات رسانی شده توسط فروشندگان مالی که در شعبات ۵ بانک در کانادا کار می کردند جمع اوری شد. مدل سازی معادله ساختاری برای ارزیابی تجربی مدل تحقیق پیشنهادی استفاده شد. نتایج تجربی نشان داد که دو بعد ارزش تجربی- مزایای اقتصادی و بازدهی خدمات تا حدودی نقش واسطه ای در رابطه بین شهرت ادراک شده فروشنده و وفاداری مشتری نسبت به فروشنده و سهم کیف پول مشتری ایفا می کند. با این حال، تعامل لذت بخش تنها عامل واسطه ای در رابطه بین شهرت فروشنده و وفاداری مشتری است. پیامد های مدیریتی نیز بررسی می شوند(شهرت نیروی فروش و رفتاری مشتری).
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.