عنوان فارسی مقاله:ایجاد و بهبود ارتباط بین شرکتهای بیمهی عمر و واسطههای بیمهای
چکیده
هدف: مطالعهی فعلی به دنبال تحقیق در مورد فاکتورهای تأثیر گذار بر کیفیت ارتباط (RQ)، کیفیت ارتباط و گرایش رابطه طولانی مدت میان اعضا و بخشهای کانال بازاریابی بیمه است.
روش: در این تحقیق از مصاحبهی عمیق و نظر سنجی جهت مطالعهی گرایش رابطه بلند مدت بین واسطههای بیمه گر و بیمه گران عمر در تایوان بهره برده شد.
یافتهها: یافتهها حاکی از آن است که فاکتورهای تأثیر گذار بر کیفیت ارتباط (مشتری مداری، مهارت، شباهت و شدت رابطه) تأثیر مثبت بر روی جهت گیری رابطه بلند مدت دارا میباشد. فاکتورهای تأثیر گذار بر رابطه کیفیت، تأثیر مثبت بر روی اثر متقابل گرایش رابطه طولانی مدت از طریق اثرات واسطهای رابطه کیفیت دارا میباشد.
اصلیت/ارزش: مقالهی حاضر از طریق ارتباط مشارکتی طولانی مدت با تاکید بر صنایع خودرو، غذا، اطلاعات الکترونیک، نساجی و مالی به دنبال پر کردن شکافها است(بهبود ارتباط بین شرکتهای بیمهی عمر). برون سپاری بازاریابی بیمه از دیدگاه کیفیت رابطه کمتر بررسی شدهاند. لذا این تحقیق برای تصمیم گیران در صنعت بیمه، که به منظور بهبود روابط عرضه کننده- توزیع کننده میباشند بسیار مهم است.
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.