عنوان فارسی مقاله:نقش رشد و توسعه کارکنان در ارتباط با مشتری: مطالعه موردی بانکهای خرده فروشی بریتانیا
چکیده
بررسی اهمیت توسعه منابع انسانی راهبری برای عرصه خدمات مالی میتواند ابزاری برای حفظ مشتریان خارجی باشد. اطلاعات کمی در خصوص شیوه توسعه کارکنان در برخی صنایع خاص و اثرات آن بر تلقین و تزریق مشتری مداری با هدف دست یابی به حفظ مشتریان خارجی وجود دارد. در این مقاله ما به بررسی یافتههای مطلعات اکتشافی بخش بانک داری خرده فروشی اروپا با هدف بررسی اصول و شیوههای توسعه کارکنان میپردازیم. این مطالعه نتایج جالبی را در شکل روابط ارائه میکند. دو مورد از شش رابطه موضوع این مقاله است. نتایج نشان داد که رقابت قوی و همگنی که از ویژگیهای بارز صنعت است بر بانکها برای افزایش رقابت پذیری فشار وارد میکند کیفیت کارکنان و اثر آن بر روی کیفیت خدمات مشتری در دست یابی به مزیت رقابتی مهم است. رشد و توسعه کارکنان برای انگیزش افراد جهت تحویل کالای با کیفیت برای دست یابی به رضایت و حفظ مشتری تخصیص داده شده است(توسعه کارکنان در ارتباط با مشتری).
کلیه مقالات مرتبط را میتوانید در بخش ترجمه مقالات اقتصاد ملاحظه کنید.