عنوان فارسی مقاله:عوامل تعیین کننده نوآوری محصولات جدید در بخش SME های غنا
چکیده
در این مقاله عوامل تعیین کننده نوآوری محصولات جدید در بخش SME تجزیه و تحلیل می شود. این مطالعه بر انواع بودجه نوآوری و منابع بودجه نوآوری متمرکز بود. پانصد و پنجاه (۵۵۰) صاحب SME به طور تصادفی برای مطالعه انتخاب شدند. اطلاعات با استفاده از پرسشنامه تهیه شده است. برای تجزیه و تحلیل از مدل توبیت استفاده شد. ارزش فروش محصولات جدید از پروکسی برای نوآوری محصولات جدید استفاده شد. عوامل تعیین کننده به دو نوع گروه بندی شدند ، بنابراین هزینه های نوآوری و منابع هزینه های نوآوری. منابع هزینه نوآوری تأثیر بسزایی در نوآوری محصولات جدید دارند. از طریق یافتن سرمایه خارجی ، اعتبار مالیات دولت و یارانه ها تأثیر قابل توجهی بر نوآوری محصولات جدید داشتند. ویژگی های خاص SME مانند حق ثبت اختراع و داشتن شرکای خارج از کشور بر نوآوری محصول جدید تأثیر می گذارد. سیاست ها و برنامه های معطوف به اعتبار مالیات دولت ، یارانه ها ، حقوق ثبت اختراع و ورود سرمایه خارجی به بخش SME باید تشویق شود از آنجا که آنها توانایی ارتقا نوآوری در بخش را دارند.
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.