عنوان فارسی مقاله:یک استراتژی مزیت رقابتی بر اساس فرهنگ نوآورانه و کیفیت زندگی کاری: شواهدی از شرکت های کوچک و متوسط صنعت گردشگری در اندونزی
چکیده
هدف این تحقیق بررسی تأثیر فرهنگ نوآورانه و کیفیت زندگی کاری بر استراتژی مزیت رقابتی با میانجیگری عملکرد فردی است. این تحقیق ادامه تحقیقات قبلی آدیا هرماواتیاست که بر مفهومی متشکل از فرهنگ نوآورانه، کیفیت زندگی کاری و عملکرد فردی به عنوان عوامل کنترل کننده استراتژی مزیت رقابتی تاکید دارد. موضوع تحقیق SMEهای صنعت گردشگری است. روش تحقیق تبیینی است که در این پژوهش از طریق پیمایش از پاسخگویان استفاده شده است. منابع داده در این تحقیق اولیه و ثانویه است. دادههای اولیه مستقیماً از طریق پرسشنامه از پاسخدهندگان جمعآوری میشوند، در حالی که دادههای ثانویه از منابع مرتبط با مشکلات تحقیق بهدست میآیند. با توجه به این توضیح، نوع داده های تحقیق، داده های کمی است. نتایج این تحقیق نشان می دهد که: فرهنگ نوآورانه بر عملکرد فردی، کیفیت زندگی کاری بر عملکرد فردی، فرهنگ نوآورانه بر مزیت رقابتی، کیفیت زندگی کاری بر مزیت رقابتی، عملکرد فردی بر مزیت رقابتی تاثیر دارد. فرهنگ نوآورانه بر مزیت رقابتی با میانجیگری عملکرد فردی تأثیر می گذارد و کیفیت زندگی کاری بر مزیت رقابتی با میانجیگری عملکرد فردی تأثیر می گذارد.
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.