عنوان فارسی مقاله:مرور منابع سیستماتیک تعهد به برند: تعاریف، چشم انداز و ابعاد
چکیده
اگرچه ارتباط تعهد برند مصرف کننده در منابع بازاریابی به خوبی شناخته شده است ، اما تعاریف متعدد ، ابعاد و رویکردهای مفهومی ساخت ، درک آن را مبهم و دشوار می کند. تعهد برند غالباً با سازه های دیگر مانند وفاداری به برند اشتباه گرفته می شود ، که درک آن را بیشتر با مشکل روبرو می کند. هدف این مقاله بهبود مبانی نظری ساختار تعهد برند با بیان توضیحات ، اهمیت پیامدهای آن و تمایز آن با سایر مفاهیم است. برای انجام این کار ، یک مرور سیستماتیک از ادبیات تعهد برند انجام می شود. به دنبال معیارهای ورود و خروج قبلاً تعیین شده برای انتخاب ، در مجموع ۹۸ مقاله منتشر شده از مجله در دوره ۱۹۹۸ تا ۲۰۱۵ مورد تجزیه و تحلیل قرار می گیرد. نه تعریف از تعهد برند در ادبیات یافت می شود ، و تعریف واحدی از ساختار ارائه می شود. ابعاد تعهد برند تجزیه و تحلیل می شود ، و تفاوت های اصلی سازه با سایر مفاهیم نیز روشن می شود(مرور منابع سیستماتیک تعهد به برند).
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.