عنوان فارسی مقاله:تجزیه و تحلیل استراتژیهای آگاهی از برند در رسانههای اجتماعی در بازار لوکس: مطالعه موردی مد ایتالیایی در اینستاگرام
چکیده
گسترش سریع رسانههای اجتماعی همه جنبههای بازاریابی قدیمی و تاکتیکهای تعامل با مشتری را، نه تنها برای محصولات ارزان قیمت و بازار انبوه بلکه برای برندهای لوکس بازتعریف کرده است. در این زمینه، برندها با چالش حفظ تعادل بین استفاده از استراتژیهای بازاریابی انبوه همزمان با تأکید بر انحصاری بودن محصولات خود سروکار دارند. اگر برندها از رسانههای اجتماعی برای دستیابی به مخاطبان مناسب و استفاده از پلتفرم مناسب و ترکیب محتوای مناسب استفاده کنند، این رسانهها میتوانند مفید تلقی شوند. در این مقاله، ما یک مرور خاص، یکپارچه و جامع از استراتژیهای رسانههای اجتماعی برندهای لوکس را همراه با تأثیری که از نظر سطح تعامل کاربران ایجاد میکنند به عنوان شاخصی از موفقیت آنها پیشنهاد میکنیم. ما اعتبار تجربی روشهای مورد استفاده در بازار ایتالیا در بخش مد لوکس را ارائه میکنیم، و با در نظر گرفتن نوع، زمان و روش اشتراکگذاری، یک تحلیل کیفی و کمی از محتوای اشتراکگذاری شده در رسانههای اجتماعی ارائه میکنیم. ما تعامل مصرف کننده با برند را در زمینههای مختلف، از جمله رویدادهای زنده مهم در این زمینه، ارزیابی میکنیم.
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.