تجزیه و تحلیل استراتژی‌های آگاهی از برند در رسانه‌های اجتماعی در بازار لوکس: مطالعه موردی مد ایتالیایی در اینستاگرام

نوع فایل : word

تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 32

تعداد کلمات : 8300

مجله : Digital(MDPI)

انتشار : 2022

ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

فونت ترجمه : Bنازنین 12

تاریخ انتشار
20 ژوئن 2023
دسته بندی
تعداد بازدیدها
2537 بازدید
72,000 تومان

عنوان فارسی مقاله:تجزیه و تحلیل استراتژی‌های آگاهی از برند در رسانه‌های اجتماعی در بازار لوکس: مطالعه موردی مد ایتالیایی در اینستاگرام

 چکیده

 گسترش سریع رسانه‌های اجتماعی همه جنبه‌های بازاریابی قدیمی و تاکتیک‌های تعامل با مشتری را، نه تنها برای محصولات ارزان قیمت و بازار انبوه بلکه برای برندهای لوکس بازتعریف کرده است. در این زمینه، برندها با چالش حفظ تعادل بین استفاده از استراتژی‌های بازاریابی انبوه همزمان با تأکید بر انحصاری بودن محصولات خود سروکار دارند. اگر برندها از رسانه‌های اجتماعی برای دستیابی به مخاطبان مناسب و استفاده از پلتفرم مناسب و ترکیب محتوای مناسب استفاده کنند، این رسانه‌ها می‌توانند مفید تلقی شوند. در این مقاله، ما یک مرور خاص، یکپارچه و جامع از استراتژی‌های رسانه‌های اجتماعی برندهای لوکس را همراه با تأثیری که از نظر سطح تعامل کاربران ایجاد می‌کنند به عنوان شاخصی از موفقیت آن‌ها پیشنهاد می‌کنیم. ما اعتبار تجربی روش‌های مورد استفاده در بازار ایتالیا در بخش مد لوکس را ارائه می‌کنیم، و با در نظر گرفتن نوع، زمان و روش اشتراک‌گذاری، یک تحلیل کیفی و کمی از محتوای اشتراک‌گذاری شده در رسانه‌های اجتماعی ارائه می‌کنیم. ما تعامل مصرف کننده با برند را در زمینه‌های مختلف، از جمله رویدادهای زنده مهم در این زمینه، ارزیابی می‌کنیم.

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

Title: Analyzing Brand Awareness Strategies on Social Media in the Luxury Market: The Case of Italian Fashion on Instagram

Abstract

 The rapid proliferation of social media has been redefining every facet of the old marketing and customer engagement tactics, not only for low-end and mass-market products but also for luxury brands. In this context, brands are dealing with the challenge of maintaining a balance between using mass marketing strategies concurrent with accentuating the exclusivity of their offerings. Social media can be considered beneficial if brands employ it to reach the right audience and use the right platform and incorporating the right content. In this work, we propose a sector-specific, integrated, and holistic investigation of the social media strategies of luxury brands together with the impact they generate in terms of the engagement level of the users as an indicator of their success. We provide empirical validation of the methods used in the Italian market of the luxury fashion sector, providing a qualitative and quantitative analysis of the content shared on social media, considering thetype,timing, and modality of the sharing. We evaluate consumer-brand engagement in different contexts, including important live events in the field.