عنوان فارسی مقاله:پذیرش برنامه های هوش مصنوعی در آموزش و پرورش
چکیده
هوش مصنوعی کاربرپسند است و دارای ویژگیهای مفیدی برای به اشتراک گذاشتن در سرویسهای مختلف ارائه شده است. با افزایش تماسهای نوآورانه، برنامههای هوش مصنوعی (AIA) محیط جذابتری را در مؤسسات دولتی ایجاد میکنند. هدف این مطالعه کشف این است که کاربران در امارات متحده عربی در مورد استفاده از AIA به دلایل آموزشی چه احساسی دارند. دادههای جمع آوری شده از نظرسنجی از ۳۸۷ دانشجوی دانشگاه برای اعتبار سنجی مدل و فرضیهها استفاده شد. ویژگیهای پذیرش، مانند سازگاری درک شده، آزمایش پذیری، مزیت نسبی، سهولت انجام تجارت و صادرات فناوری، در مدل مفهومی گنجانده شده است. پیامدهای عملی مطالعه حاضر از این جهت حیاتی است که مقامات آموزشی مربوطه را به درک اهمیت هر مؤلفه سوق میدهد و آنها را قادر میسازد تا برنامهها و تلاشهایی را مطابق با ترتیب اهمیت نسبی عوامل انجام دهند. مفاهیم مدیریتی به بخشهای آموزشی بینشی در مورد نحوه اعمال AIA در سیستم خود برای بهبود رشد خدمات ارائه شده و تسهیل فرآیند برای همه کاربران میدهد. مدل مفهومی مقاله، که هر دو ویژگی فرد و ویژگیهای فناوری را به هم مرتبط میکند، چیزی است که آن را جدید میکند. یافتهها نشان میدهد که متغیرهای تئوری انتشار از دو متغیر دیگر سهولت انجام تجارت و صادرات فناوری بهتر عمل میکنند.
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.