پذیرش برنامه های هوش مصنوعی در آموزش و پرورش

نوع فایل : word

تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 26

تعداد کلمات : 6600

مجله : International Journal of Data and Network Science

انتشار : 2023

ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

فونت ترجمه : Bنازنین 12

تاریخ انتشار
26 جولای 2023
دسته بندی
تعداد بازدیدها
2744 بازدید
75,000 تومان

عنوان فارسی مقاله:پذیرش برنامه های هوش مصنوعی در آموزش و پرورش

 چکیده

 هوش مصنوعی کاربرپسند است و دارای ویژگی‌های مفیدی برای به اشتراک گذاشتن در سرویس‌های مختلف ارائه شده است. با افزایش تماس‌های نوآورانه، برنامه‌های هوش مصنوعی (AIA) محیط جذاب‌تری را در مؤسسات دولتی ایجاد می‌کنند. هدف این مطالعه کشف این است که کاربران در امارات متحده عربی در مورد استفاده از AIA به دلایل آموزشی چه احساسی دارند. داده‌های جمع آوری شده از نظرسنجی از ۳۸۷ دانشجوی دانشگاه برای اعتبار سنجی مدل و فرضیه‌ها استفاده شد. ویژگی‌های پذیرش، مانند سازگاری درک شده، آزمایش پذیری، مزیت نسبی، سهولت انجام تجارت و صادرات فناوری، در مدل مفهومی گنجانده شده است. پیامدهای عملی مطالعه حاضر از این جهت حیاتی است که مقامات آموزشی مربوطه را به درک اهمیت هر مؤلفه سوق می‌دهد و آنها را قادر می‌سازد تا برنامه‌ها و تلاش‌هایی را مطابق با ترتیب اهمیت نسبی عوامل انجام دهند. مفاهیم مدیریتی به بخش‌های آموزشی بینشی در مورد نحوه اعمال AIA در سیستم خود برای بهبود رشد خدمات ارائه شده و تسهیل فرآیند برای همه کاربران می‌دهد. مدل مفهومی مقاله، که هر دو ویژگی فرد و ویژگی‌های فناوری را به هم مرتبط می‌کند، چیزی است که آن را جدید می‌کند. یافته‌ها نشان می‌دهد که متغیرهای تئوری انتشار از دو متغیر دیگر سهولت انجام تجارت و صادرات فناوری بهتر عمل می‌کنند.

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

Title: The adoption of artificial intelligence applications in education

Abstract

 Artificial intelligence is user-friendly and possesses useful characteristics to share across the various services that are provided. By enhancing innovative contact, artificial intelligence applications (AIA) enable a more involved environment in governmental institutions. The goal of this study is to discover how users in the UAE feel about using AIA for educational reasons. Data collected from a survey of 387 university students were used to validate the model and hypotheses. The adoption features, such as perceived compatibility, trialability, relative advantage, ease of doing business, and technology export, are included in the conceptual model. The current study's practical implications are crucial in that they push the relevant educational authorities to comprehend the significance of each component and enable them to make plans and efforts in accordance with the order of the factors' relative importance. The managerial implications give educational sectors insight on how to apply AIA in their system to improve the growth of the provided service and to make the process easier for all users. The conceptual model of the paper, which links both traits of the individual and those of the technology, is what makes it new. The findings indicate that the diffusion theory variables outperform the other two variables of ease of doing business and technology export.