عنوان فارسی مقاله:اخبار رسانهها و اطلاعات رسانههای اجتماعی در بازار وامدهی همتا به همتای چین
چکیده
این مقاله از یادگیری ماشینی نظارت شده (تحلیل احساسات) برای تجزیه و تحلیل احساسات اطلاعات رسانههای اجتماعی در بازار وام P2P استفاده میکند. پس از تقسیم بندی، فیلتر کردن، استخراج کلمه ویژگی و آموزش مدل اطلاعات متنی گرفته شده توسط پایتون، احساسات رسانهها و اطلاعات رسانههای اجتماعی برای بررسی تأثیر رسانهها و احساسات رسانههای اجتماعی بر احتمال نکول و پلتفرمهای وام دهی به همتا هزینه سرمایه همتا (P2P) در چین (۲۰۱۵-۲۰۱۹) محاسبه شد. ما متوجه شدیم که تنها تغییرات مثبت در احساسات رسانهها و رسانههای اجتماعی اثرات منفی معنی داری بر احتمال نکول پلتفرم و هزینه سرمایه دارد، در حالی که تغییرات منفی در احساسات هیچ تأثیری ندارد. ما وجود یک اثر نامتقارن احساسات رسانهها و رسانههای اجتماعی را در بازار وامدهی همتا به همتای چینی اثبات میکنیم.
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.