عنوان فارسی مقاله:مطالعه ای در خصوص ادراک توریست ها و گردشگران در خصوص انتخاب رستوران های غذای محلی-استناد ویژه به گردشگران الا در سری لانکا
چکیده
اهمیت صنایع غذایی در زمینهی تصمیم گیری گردشگران به خوبی اثبات شده است. توریستها یا گردشگران طبیعت گرد، توریستهایی هستند که تمایل به بازدید از طبیعت و فرهنگ ضمن مسافرت دارند. این مطالعه به بررسی ادراک گردشگران طبیعت گرد بر روی انتخاب رستورانهای غذای محلی بر اساس دادههای مربوط به ۵۰ گردشگر بین المللی بازدید کننده از منطقهی الا میپردازد. روش تحلیل موضوعی بر طبق رویکرد کمی برای دادههای جمع آوری شده توسط مصاحبهی عمیق در خصوص مقاصد توریستهای الا استفاده شد. ۹۸ درصد گردشگران از غذای سری لانکایی راضی هستند. بر طبق ادراک قیمت، ارزش غذایی و ایمنی غذا، از مهمترین عوامل مؤثر بر تصمیم انتخاب رستوران سری لانکایی است. گردشگران به اطلاعات موجود در منو و نیز دانش تهیه کنندگان غذا از غذا اهمیت میدهند. محیط فیزیکی رستوران، گردشگران را در رستورانهای محلی جذب میکند. حفظ چشم انداز سنتی و ویژگیهای سادهی رستورانها، تجربهی منحصر به فرد را به مسافران ارائه کرده و موجب ایجاد فرصتهایی برای مفهوم گردشگری گاسترونومی میشود. برنج، زرد چوبهی هندی، روتی و توسای، از غذاهای محبوب سری لانکایی هستند. مزه، طعم، گارنیش و سیستمهای بسته بندی سازگار با محیط زیست، از دلایل جذب گردشگران به غذاهای سری لانکایی هستند. شکاف قیمت غذاها، معایبی را برای رستورانهای غذای محلی ایجاد میکند. با رویکردهای بازاریابی مناسب، رستورانهای سری لانکایی میتوانند در میان گردشگران بین المللی محبوبیت پیدا کنند. کمک دولت در خصوص قیمت گذاری، کنترل شکاف قیمت است. این مطالعه در مورد رویکردهای کاربردی بحث کرده و اطلاعات لازم را برای جذب گرشگران برای اپراتورهای رستورانهای موجود و رستوران داران ارائه میکند(ادراک توریست ها و گردشگران).
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.