بازاریابی از رهبری تا نوآوری: یک مدل تعدیل شده با بررسی چگونگی تأثیر رهبری تحول آفرین بر رفتار نوآورانه کارکنان

نوع فایل : word

تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 42

تعداد کلمات : 13000

مجله : sustainability(MDPI)

انتشار : 2023

ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

فونت ترجمه : Bنازنین 12

تاریخ انتشار
19 دسامبر 2023
دسته بندی
تعداد بازدیدها
3776 بازدید
105,000 تومان

عنوان فارسی مقاله:بازاریابی از رهبری تا نوآوری: یک مدل تعدیل شده با بررسی چگونگی تأثیر رهبری تحول آفرین بر رفتار نوآورانه کارکنان

 چکیده

 در یک چشم‌انداز رقابتی فزاینده، هم محققان و هم کسب‌وکارها علاقه فزاینده‌ای به ترویج رفتار کاری نوآورانه کارکنان (EIWB) نشان می‌دهند. اگرچه مطالعات قبلی اهمیت رهبری تحول آفرین (TL) را در پرورش نوآوری در بین کارکنان برجسته کرده است، نیاز به درک بیشتر در مورد مکانیسم‌ها و فرآیندهای دقیقی وجود دارد که توسط آن رهبران نفوذ خود را بر IWB کارکنان خود اعمال می‌کنند. این مطالعه بر اساس نظریه تبادل اجتماعی (SET) و نظریه پلکان بالاتر (UET) است تا بررسی کند که چگونه رابطه بین TL و IWB کارکنان توسط چابکی فکری کارکنان (EIA) و صدای کارمند (EV) تعدیل می‌شود. طبق دانش محققان، این مطالعه نشان دهنده تلاش پیشگام و ابتدایی برای بررسی مکانیسم‌های واسطه‌ای EIA و EV بین TL و EIWB در زمینه خاص شرکت‌های کوچک و متوسط (SMEs) در یک کشور در حال توسعه است. برای جمع‌آوری داده‌ها از ۴۳۰ شرکت کوچک و متوسط در پاکستان، از یک پرسشنامه خود ایفا آنلاین استفاده شد. فرضیه‌های پیشنهادی با استفاده از مدل‌سازی معادلات ساختاری حداقل مربعات جزئی (PLS-SEM) مورد بررسی قرار گرفتند. یافته‌های مطالعه تأثیر قابل‌توجهی TL را بر EIWB با واسطه هر دو EIA و EV نشان داد. این یافته‌ها رهبران را قادر می‌سازد تا نقش‌های محوری خود را در پرورش نوآوری در شرکت‌های خود و ایجاد یک فرهنگ و شرایط بهینه برای تلاش‌های نوآورانه تشخیص دهند. علاوه بر این، این بینش رهبران را قادر می‌سازد تا محیط‌های نوآورانه‌ای را ایجاد کنند که به اشتراک گذاری ایده‌ها و مفاهیم با اطمینان کارمندان را بهبود می‌بخشد. این مطالعه همچنین شامل یک یافته جامع و اهمیت‌ها، محدودیت‌ها و پیشنهادات آن‌ها برای مسیرهای تحقیقاتی آینده است.

 

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

Title: Marketing from Leadership to Innovation: A Mediated Moderation Model Investigating How Transformational Leadership Impacts Employees’ Innovative Behavior

Abstract

 In an increasingly competitive landscape, both researchers and businesses are showing growing interest in promoting employee’s innovative work behavior (EIWB). Although earlier studies have highlighted the significance of transformational leadership (TL) in cultivating innovation among employees, there needs to be more understanding regarding the precise mechanisms and processes by which leaders exert their influence over the IWB of their employees. This study is based on the social exchange theory (SET) and upper echelon theory (UET) to investigate how the relationship between TL and employees’ IWB is mediated by the employees’ intellectual agility (EIA) and the employee’s voice (EV). To the best of researchers’ knowledge, this study represents the pioneering effort to examine the mediating mechanisms of EIA and EV between TL and EIWB within the specific context of small and medium Enterprises (SMEs) in a developing country. An online self-administered questionnaire was utilized to collect data from 430 SMEs in Pakistan. The proposed hypotheses were examined using partial least squares structural equation modeling (PLS-SEM). The study findings revealed a significant influence of TL on EIWB mediated by both their EIA and EV. These findings empower leaders to recognize their pivotal roles in nurturing innovation within their enterprises and crafting an optimal culture and climate conducive to innovative endeavors. Furthermore, this insight enables leaders to establish innovative environments that promote employees’ confident sharing of ideas and concepts. The study also includes a comprehensive finding and their implications, limitations, and suggestions for future research directions.