عنوان فارسی مقاله:مدل تأثیر بازاریابی احساسی شبکههای اجتماعی بر رفتار خرید مصرف کنندگان
چکیده
با گسترش کاربرد فناوری اینترنت، بازاریابی احساسی شبکههای اجتماعی به شیوهای نوین برای بازاریابی پایدار تبدیل شده است. با این حال، اکثر تحقیقات بازاریابی احساسی موجود به حوزه تحقیقات کیفی تعلق دارد و تحلیل دادهها و تحقیقات تجربی بین بازاریابی احساسی شبکههای اجتماعی و رفتار خرید مصرفکنندگان وجود ندارد. در این مقاله، ابتدا عوامل مؤثر بر رفتار خرید مصرفکنندگان از مجموعه دادههای بازاریابی احساسی شبکههای اجتماعی عظیم استخراج میشود و روش دلفی برای مصاحبه با کارشناسان برای بازنگری و بهبود عوامل تأثیرگذار اتخاذ شده است. سپس، مدلی شبیهسازی تأثیر بازاریابی احساسی شبکههای اجتماعی بر رفتار خرید مصرفکنندگان ساخته میشود. مدل پیشنهادی مکانیسم تأثیر بازاریابی احساسی شبکه اجتماعی بر رفتار خرید مصرفکنندگان را از طریق اعتماد، دلبستگی و سایر عوامل روانشناختی از منظر احساس بررسی میکند. در نهایت برای به دست آوردن دادههای پیمایشی از پرسشنامه و برای تجزیه و تحلیل دادههای مربوطه از روشهای آماری استفاده میشود تا صحت مدل پیشنهادی و فرضیه تحقیق مربوطه تأیید شود.
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.