مدل تأثیر بازاریابی احساسی شبکه‌های اجتماعی بر رفتار خرید مصرف کنندگان

نوع فایل : word

تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 35

تعداد کلمات : 9200

مجله : sustainability

انتشار : 2023

ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

فونت ترجمه : Bنازنین 12

تاریخ انتشار
11 اکتبر 2023
دسته بندی
تعداد بازدیدها
3173 بازدید
69,000 تومان

عنوان فارسی مقاله:مدل تأثیر بازاریابی احساسی شبکه‌های اجتماعی بر رفتار خرید مصرف کنندگان

 

 چکیده

 با گسترش کاربرد فناوری اینترنت، بازاریابی احساسی شبکه‌های اجتماعی به شیوه‌ای نوین برای بازاریابی پایدار تبدیل شده است. با این حال، اکثر تحقیقات بازاریابی احساسی موجود به حوزه تحقیقات کیفی تعلق دارد و تحلیل داده‌ها و تحقیقات تجربی بین بازاریابی احساسی شبکه‌های اجتماعی و رفتار خرید مصرف‌کنندگان وجود ندارد. در این مقاله، ابتدا عوامل مؤثر بر رفتار خرید مصرف‌کنندگان از مجموعه داده‌های بازاریابی احساسی شبکه‌های اجتماعی عظیم استخراج می‌شود و روش دلفی برای مصاحبه با کارشناسان برای بازنگری و بهبود عوامل تأثیرگذار اتخاذ شده است. سپس، مدلی شبیه‌سازی تأثیر بازاریابی احساسی شبکه‌های اجتماعی بر رفتار خرید مصرف‌کنندگان ساخته می‌شود. مدل پیشنهادی مکانیسم تأثیر بازاریابی احساسی شبکه اجتماعی بر رفتار خرید مصرف‌کنندگان را از طریق اعتماد، دلبستگی و سایر عوامل روان‌شناختی از منظر احساس بررسی می‌کند. در نهایت برای به دست آوردن داده‌های پیمایشی از پرسشنامه و برای تجزیه و تحلیل داده‌های مربوطه از روش‌های آماری استفاده می‌شود تا صحت مدل پیشنهادی و فرضیه تحقیق مربوطه تأیید شود.

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

Title: Social Network Emotional Marketing Influence Model of Consumers’ Purchase Behavior

 

Abstract

 With the deepening application of Internet technology, social network emotional marketing has become a new way of sustainability marketing. However, most of the existing emotional marketing research belongs to the field of qualitative research, and there is a lack of data analysis and empirical research between social network emotional marketing and consumers’ purchase behavior. In this paper, firstly the influencing factors of consumers’ purchase behavior are extracted from a massive social network emotional marketing data set, and the Delphi method is adopted to interview experts to revise and improve the influencing factors. Then, a model simulating the influence of social network emotional marketing on consumers’ purchasing behavior is constructed. The proposed model explores the mechanism of the influence of social network emotional marketing on consumers’ purchase behavior through trust, attachment and other psychological factors from the perspective of emotion. Finally, a questionnaire is used to obtain survey data, and statistical methods are used to analyze the relevant data, so as to verify the correctness of the proposed model and related research hypothesis.