رابطه بین بازاریابی زدایی و ادراک مصرف کننده برای کاهش مصرف آب

نوع فایل : word

تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 23

تعداد کلمات : 5200

مجله : International Coastal Road

انتشار : 2019

ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

فونت ترجمه : Bنازنین 12

تاریخ انتشار
11 می 2024
دسته بندی
تعداد بازدیدها
5021 بازدید
110,000 تومان

عنوان فارسی مقاله:رابطه بین بازاریابی زدایی و ادراک مصرف کننده برای کاهش مصرف آب

 چکیده

  این مطالعه با هدف شناسایی تأثیر آمیخته بازاریابی زدایی (محصول، قیمت، مکان و تبلیغ) بر ادراک مشتریان نسبت به کاهش مصرف آب در منصوره انجام شد. برای مطالعه فلسفه پسا پوزیتیویسم، رویکرد قیاسی و روش کمی   اتخاذ گردید. داده‌ها از ۳۹۰ مشتری در منصوره جمع آوری شد. تجزیه و تحلیل مسیر برای آزمون فرضیه‌های تحقیق با استفاده از Amos 24 استفاده شد. نتایج تحقیق نشان داد که آمیخته بازاریابی زدایی به طور معنی داری بر ادراک مشتریان نسبت به کاهش مصرف آب تأثیر می‌گذارد.

 

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

Title: The Relationship between Demarketing and Customers’ Perception toward Reducing Water Consumption

Abstract

 This study aims to identify the effect of demarketing mix (product, price, place and promotion) on customers’ perception toward reducing water consumption in Mansoura. It adopts post positivism philosophy, deductive approach and quantitative method. Data were collected from 390 customers in Mansoura. Path Analysis was employed to test the research hypotheses using Amos 24. The research results revealed that demarketing mix significantly influenced customers’ perception toward reducing water consumption.