عنوان فارسی مقاله:رابطه بین بازاریابی زدایی و ادراک مصرف کننده برای کاهش مصرف آب
چکیده
این مطالعه با هدف شناسایی تأثیر آمیخته بازاریابی زدایی (محصول، قیمت، مکان و تبلیغ) بر ادراک مشتریان نسبت به کاهش مصرف آب در منصوره انجام شد. برای مطالعه فلسفه پسا پوزیتیویسم، رویکرد قیاسی و روش کمی اتخاذ گردید. دادهها از ۳۹۰ مشتری در منصوره جمع آوری شد. تجزیه و تحلیل مسیر برای آزمون فرضیههای تحقیق با استفاده از Amos 24 استفاده شد. نتایج تحقیق نشان داد که آمیخته بازاریابی زدایی به طور معنی داری بر ادراک مشتریان نسبت به کاهش مصرف آب تأثیر میگذارد.
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.