بازاریابی محصولات بهداشتی بهتر برای شما در مسئله جدید چاقی مردان

نوع فایل : word

تعداد صفحات : 20

تعداد کلمات : 6900

مجله : Health Sociology Review

انتشار : 2014

ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

:

تاریخ انتشار
17 جولای 2020
دسته بندی
تعداد بازدیدها
1228 بازدید
10,000 تومان

عنوان فارسی مقاله:بازاریابی محصولات بهداشتی بهتر برای شما در مسئله جدید چاقی مردان

 چکیده  

 این مقاله با تاکید بر مصرف کننده مرد، به بررسی رابطه بین بازاریابی بهداشت و سلامت محور سیگارهای فیلتر دار، آب جوی سبک و نوشیدنی‌های با کالری پایین می‌پردازد. برای انجام این کار، این مقاله دو مسئله معاصر مهم را بررسی می‌کند. در اولین مورد، تلاش‌های حاضر برای بهبود درک تنباکو، الکل و چاقی به عنوان انواع نگرانی‌های سلامتی مهم بررسی می‌شود. به علاوه با ایجاد این روابط، (بین تنباکو، الکل و چاقی)، این مقاله این احتمال را در نظر می‌گیرد که بازاریابی سلامت محور آب جو و نوشیدنی‌های غیر الکلی را می‌توان در برابر بازایابی سلامت محور محصولات تنباکو و دخانیات در نظر گرفت(بازاریابی محصولات بهداشتی).

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

Title: The marketing of better-for-you health products in the emergent issue of men’s obesity

Abstract

Focussing on the male consumer, this article illustrates the links between the health-orientated marketing of filtered cigarettes, light beer and low calorie soft drinks. In so doing, this article speaks to two specific contemporary issues. In the first instance it speaks to contemporary attempts to understand tobacco, alcohol and obesity as similar kinds of health concerns. Furthermore, by establishing these connections (between tobacco, alcohol and obesity) this article foregrounds the possibility that the health-orientated marketing of beer and soft drinks could be legislated against in the same way as the health-orientated marketing of tobacco products.
دیدگاهتان را بنویسید