استفاده از فرآیندهای بازاریابی کارآفرینانه به منظور کاهش پتانسیل فقر: مورد مطالعه

نوع فایل : word

تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 26

تعداد کلمات : 6000

مجله : Journal of Innovation & Knowledge

انتشار : 2022

ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

:

تاریخ انتشار
6 دسامبر 2022
دسته بندی
تعداد بازدیدها
1517 بازدید
75,000 تومان

عنوان فارسی مقاله:استفاده از فرآیندهای بازاریابی کارآفرینانه به منظور کاهش پتانسیل فقر: مورد مطالعه: خرده مالکان و شرکت‌های کوچک و متوسط در اقتصادهای در حال توسعه

چکیده

هدف این مطالعه ارزیابی این موضوع است که چگونه بازاریابی کارآفرینانه قادر است پتانسیل فقر را با بهبود عملکرد کسب‌وکارهای کشاورزی خرد در اقتصادهای در حال توسعه تقلیل دهد. نظرسنجی‌های یک نمونه قضاوتی از ۱۹۰ تولیدکننده چای ویتنامی بنگاه‌های کوچک و متوسط توسط مدل‌سازی معادلات ساختاری حداقل مربعات جزئی (PLS-SEM) تجزیه و تحلیل شد. فرآیندهای بازاریابی کارآفرینانه، بویژه نوآوری، ارتباط با مشتری، و مزیت شهرت واعتبار همبستگی مثبت با مزیت هزینه برای تولیدکنندگان چای بنگاه‌های کوچک و متوسط داشت اما با مزیت تمایز ارتباط نداشت. این بدان معناست که کسب و کارهای کشاورزی کوچک و متوسط در اقتصادهای در حال توسعه بایستی بر مزیت مبتنی بر هزینه خود تمرکز کنند و از ظرفیت ارتباط با مشتری خود برای تولید محصولات دارای ارزش افزوده استفاده کنند. این کار با مشارکت در فرصت‌های ظرفیت سازی مانند برنامه برندسازی یک مزرعه یک محصول در ویتنام قابل انجام است. برنامه OCOP فرصتی را برای تغییر کسب و کار کشاورزی SME از مواد محوری به سوی ذهنیت کارآفرینی مثبت‌تر و توسعه قابلیت‌های کارآفرینی برای تسهیل آینده‌ای موفق‌تر فراهم می‌کند

 

 

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

Title: Leveraging entrepreneurial marketing processes to ameliorate the liability of poorness: The case of smallholders and SMEs in developing economies
Abstract

 This study explores how entrepreneurial marketing can reduce the liability of poorness by enhancing the performance of smallholder agribusinesses in developing economies. Partial Least Squares Structural Equation Modeling (PLS-SEM) analyzed surveys from a judgment sample of 190 Vietnamese SME tea producers. Entrepreneurial marketing processes, including innovation, customer-linking, and reputational advantage, were positively related to cost advantage for the SME tea producers but not with differentiation advantage. This implies that SME agribusinesses in developing economies should focus on their cost-based advantage and leverage their customer-linking capacity to create premium-priced offerings. This could be enabled by participating in capacity-building opportunities such as Vietnam’s One Commune One Product branding program. The OCOP program offers the opportunity to shift SME agribusiness from a substance orientation toward a more positive entrepreneurial mindset and develop entrepreneurial capabilities to facilitate a more prosperous future.