عنوان فارسی مقاله:بررسی سرویسهای پایداری در فروشگاه: وظایف خدماتی و بهبود مصرف و بهره برداری پایدار
چکیده
در حالی که استدلال میشود مراکز خرده فروشی با توجه به جایگاه مهم و استراتژیک خود بین تولید و مصرف، وظیفهای حیاتی در بهبود پایداری دارند (گن و مونت ۲۰۱۴، فانتس ۲۰۱۱، چکانیکوا و لانر ۲۰۱۴، چکانیک و مونت ۲۰۱۵)، در گذشته خرده فروشی پایدار کمتر مورد مطالعه قرار گرفته است (بانسال و کیلبورن ۲۰۰۱، چکانیکوا و مونت ۲۰۱۵). ولی این وضعیت اخیراً تغییر کرده است و در زمینه خرده فروشی پایدار تحقیقات زیادی انجام گردیده است (ویزه و سایرین ۲۰۱۲).
در زمینهی سطح پایداری خرده فروشی، مطالعات زیادی در گذشته انجام شدهاند و تحقیقات موردی نوین باید برنامهها و طرحهای خاص خرده فروشی پایدار را بررسی کنند (لاندگرین و هینگلی ۲۰۰۳، گوورک ۲۰۱۱). مطالعات در خصوص فروشی پایدار به تحقیق در باره روش تأثیر پذیری ادراکات، انتخابها و عملکرد مصرف کننده از کارهای پایدار خرده فروشان پرداختهاند (گوپتن و پیرسچ ۲۰۰۸، کیم و همکاران ۲۰۱۴، ویلیامز و همکاران ۲۰۱۰). ولی در خصوص خرده فروشی پایدار، تحقیقات در زمینه نقش خدمات در فروشگاه و بهبود ارتقای پایداری کمتر هستند. در حالی که معاون فروشگاه گاهی اوقات در تجزیه تحلیل بازاریابی سبز (فانتس ۲۰۱۴ الف) و یا در تحقیقات مصرف پایدار (لهتر ۲۰۱۵) لحاظ شده است، ولی در این رابطه تحقیقات کمی صورت گرفته است. با در نظر گرفتن تأثیر مهم خدمات در تحقیقات خرده فروشی (بریتن و دانت ۲۰۰۹، کریل و لوی ۲۰۰۹، المز و همکاران ۲۰۱۰، گرول و لوی ۲۰۰۷) و میزان بهره برداری از عملیات خدمات پایداری توسط خرده فروشان، این موضوع شگفت انگیز است(بررسی سرویسهای پایداری در فروشگاه).
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.