تأثیر تبلیغات رسانه‌های دیجیتال بر قصد رفتار مصرف کننده: نقش تعدیل کننده اعتماد به برند

نوع فایل : word

تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 25

تعداد کلمات : 7200

مجله : Journal of Marketing and Consumer Research

انتشار : 2020

ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

فونت ترجمه : Bنازنین 12

تاریخ انتشار
28 می 2024
دسته بندی
تعداد بازدیدها
5133 بازدید
99,000 تومان

عنوان فارسی مقاله:تأثیر تبلیغات رسانه‌های دیجیتال بر قصد رفتار مصرف کننده: نقش تعدیل کننده اعتماد به برند

 چکیده

 تحقیق حاضر برای تشخیص تأثیر بازاریابی رسانه‌های دیجیتال، اعتماد به برند بر رفتار مصرف کننده انجام شد. علاوه بر این، تأثیر تعدیل کننده اعتماد برند بر ارتباط بین تبلیغات رسانه دیجیتال و رفتار مصرف کننده مورد بررسی قرار گرفت. مصرف کنندگان مشتری برند در ترکیه اعضای این آزمون بودند. اطلاعات با استفاده از نمونه گیری در دسترس و از طریق روش پیمایش جمع آوری شد. ۱۵۰ پرسشنامه بین مصرف کنندگان تخصیص داده شد. برای بررسی اطلاعات از روش تحلیل عاملی تاییدی و تکنیک مدل معادلات ساختاری استفاده شد. نتایج نشان داد که تبلیغات رسانه‌های دیجیتال پیامد قابل توجه و سودمندی بر رفتار مصرف کننده داشته است. همچنین اعتماد به برند ارتباط بین بازاریابی رسانه دیجیتال و رفتار مصرف کننده را تعدیل کرد. در بخش بزرگی از بررسی‌ها، تأثیر تعدیل‌کننده اعتماد به برند در تحقیقات قبلی نادیده گرفته شده است و تحقیق حاضر این شکاف را پر کرده است. تحقیقات فعلی دارای محدودیت‌هایی بود و در پایان، پیشنهادهای بیشتری نیز ارائه شده است.

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

Title: The Impact of Digital Media Advertising on Consumer Behavior Intention: The Moderating Role of Brand Trust

Abstract

 The present investigation was done to distinguish the impact of the digital media marketing, brand trust on consumer behavior. Additionally, the moderating impact of the brand trust on the connection between the digital media advertising and the consumer behavior was examined. The consumers of brand client in turkey were the members of this examination. The information were gathered utilizing the convenience sampling and through the survey procedure. 150 questionnaires were appropriated among the consumers. The confirmatory factor analysis and the structural equation model technique was used to examine the information. The outcomes demonstrated that the digital media advertising had a noteworthy and beneficial outcome on the consumer behavior. Also, brand trust moderated the connection between the digital media marketing and the consumer behavior. In the greater part of the examination considers, the moderating impact of brand trust has been overlooked in the earlier investigations, and the present investigation has filled this gap. The current investigation had a few confinements, and toward the finish of proposition further proposals have likewise been given.