عنوان فارسی مقاله:تأثیر تبلیغات رسانههای دیجیتال بر قصد رفتار مصرف کننده: نقش تعدیل کننده اعتماد به برند
چکیده
تحقیق حاضر برای تشخیص تأثیر بازاریابی رسانههای دیجیتال، اعتماد به برند بر رفتار مصرف کننده انجام شد. علاوه بر این، تأثیر تعدیل کننده اعتماد برند بر ارتباط بین تبلیغات رسانه دیجیتال و رفتار مصرف کننده مورد بررسی قرار گرفت. مصرف کنندگان مشتری برند در ترکیه اعضای این آزمون بودند. اطلاعات با استفاده از نمونه گیری در دسترس و از طریق روش پیمایش جمع آوری شد. ۱۵۰ پرسشنامه بین مصرف کنندگان تخصیص داده شد. برای بررسی اطلاعات از روش تحلیل عاملی تاییدی و تکنیک مدل معادلات ساختاری استفاده شد. نتایج نشان داد که تبلیغات رسانههای دیجیتال پیامد قابل توجه و سودمندی بر رفتار مصرف کننده داشته است. همچنین اعتماد به برند ارتباط بین بازاریابی رسانه دیجیتال و رفتار مصرف کننده را تعدیل کرد. در بخش بزرگی از بررسیها، تأثیر تعدیلکننده اعتماد به برند در تحقیقات قبلی نادیده گرفته شده است و تحقیق حاضر این شکاف را پر کرده است. تحقیقات فعلی دارای محدودیتهایی بود و در پایان، پیشنهادهای بیشتری نیز ارائه شده است.
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.