نقش حمایت مدیریت ارشد و توانمندی های سازمانی در دستیابی به کارآفرینی تجارت الکترونیک

نوع فایل : word

تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 23

تعداد کلمات : 8000

مجله : Kybernetes

انتشار : 2020

ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

:

تاریخ انتشار
21 فوریه 2022
دسته بندی
تعداد بازدیدها
1173 بازدید
40,000 تومان

عنوان فارسی مقاله:نقش حمایت مدیریت ارشد و توانمندی های سازمانی در دستیابی به کارآفرینی تجارت الکترونیک

 چکیده

 هدف – هدف از این پژوهش بررسی نقش حمایت مدیریت ارشد و قابلیت‌های سازمانی در دستیابی به کارآفرینی کسب و کار الکترونیکی است.

طراحی/روش‌شناسی/رویکرد – داده‌ها از طریق یک پرسشنامه خود ایفا از ۲۶ شرکت تولیدی با نمونه ۲۸۲ پاسخ‌دهنده جمع‌آوری شد. داده‌ها با استفاده از SmartPLS تجزیه و تحلیل شد.

یافته‌ها – نتایج نشان دهنده تاثیر معنی دار حمایت مدیریت ارشد بر کارآفرینی کسب و کار الکترونیکی است. یافته‌ها همچنین تأثیر مستقیم قابلیت‌های سازمانی، شامل چابکی سازمانی و یادگیری سازمانی را بر کارآفرینی تجارت الکترونیک نشان می‌دهد. علاوه بر این، نتایج این مطالعه نقش محوری مدیریت ارشد را در آماده‌سازی یک محیط سازمانی که یادگیری سازمانی و قابلیت‌های چابکی سازمانی را برای ایجاد کارآفرینی تجارت الکترونیک تقویت می‌کند، برجسته می‌کند(دستیابی به کارآفرینی تجارت الکترونیک).

اصالت/ارزش – این مطالعه به مجموعه دانش و درک کارآفرینی تجارت الکترونیک و نقش محوری پشتیبانی مدیریت ارشد در محیط بسیار پویای امروزی کمک می‌کند. علاوه بر این، مطالعه حاضر بینش‌های جدیدی را در مورد تأثیر قابلیت‌های سازمانی بر ایجاد کارآفرینی کسب و کار الکترونیکی ارائه می‌دهد.

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

Title: The role of top management support and organizational capabilities in achieving e-business entrepreneurship

Abstract

 Purpose – The purpose of this study is to investigate the role of top management support and organizational capabilities in achieving e-business entrepreneurship. Design/methodology/approach – Data were collected through a self-administered questionnaire from 26 manufacturing firms with a sample of 282 respondents. Data were analyzed using SmartPLS. Findings – The results show a significant impact of top management support on e-business entrepreneurship. The findings also show a direct impact of organizational capabilities, involving organizational agility and organizational learning on the e-business entrepreneurship. Moreover, the results of the study highlight the pivotal role of top management in preparing an organizational environment that fosters organizational learning and organizational agility capabilities to establish e-business entrepreneurship. Originality/value – This study contributes to the body of knowledge and understanding of e-business entrepreneurship and the pivotal role of top management support in today’s very dynamic environment. Furthermore, the present study offers new insights into the impact of organizational capabilities on establishing e-business entrepreneurship.