حاکمیت شهروند محور: افزایش مشارکت شهروندان از طریق ابزارهای هوش مصنوعی

نوع فایل : word

تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 31

تعداد کلمات : 7500

مجله : sustainability

انتشار : 2024

ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

فونت ترجمه : Bنازنین 12

تاریخ انتشار
6 آوریل 2024
دسته بندی
تعداد بازدیدها
4699 بازدید
120,000 تومان

عنوان فارسی مقاله:حاکمیت شهروند محور: افزایش مشارکت شهروندان از طریق ابزارهای هوش مصنوعی

 چکیده

 بخش دولتی گام‌های مهمی را برای تحول دیجیتال ارائه می‌کند. تحول دیجیتال از مجموعه‌ای از ابزارها و روش‌ها برای بهبود روابط با شهروندان و بهبود منافع استفاده می‌کند. این مقاله به بررسی نقش هوش مصنوعی (AI) در فرآیندهای حکمرانی می‌پردازد و بینشی را در مورد تأثیر یکپارچه‌سازی ابزارهای ارتباطی چت بات در هنگام تعامل با شهروندان به مؤسسات عمومی ارائه می‌کند. تحقیق حاضر تجزیه و تحلیلی از عوامل اجتماعی-اقتصادی تعیین کننده استفاده از ابزارهای هوش مصنوعی، یعنی تمایل به تعامل بیشتر با مدیریت دولتی در نتیجه بهبود ارتباطات از طریق دستیاران مجازی ارائه می‌کند و پیامدهای هوش مصنوعی در بهبود خدمات به جامعه مدنی با تعیین میزان رضایت از جنبه‌هایی مانند کاهش زمان انتظار در صف‌ها، دسترسی به اطلاعات بدون توجه به ساعات کاری سنتی کارمندان دولت، اجرای سریعتر عملیات و غیره را برجسته می‌کند.. نتایج حاصل از تجزیه و تحلیل ۵۰۷ مجموعه پاسخ‌های به‌دست‌آمده از یک پرسشنامه آنلاین، نشان می‌دهد که تعدادی از متغیرها مانند محیط مسکونی، وضعیت شغلی، درآمد خانوار و سطح تحصیلات به طور قابل‌توجهی بر اثربخشی هوش مصنوعی در میانجی‌گری ارتباطات شهروندان با دولت تأثیر می‌گذارند.

 

 

 

 

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

Title: Citizen-Centric Governance: Enhancing Citizen Engagement through Artificial Intelligence Tools

Abstract

 The public sector presents important steps for digital transformation. Digital transformation uses a series of tools and methods to improve the relationship with citizens and improve benefits. This paper explores the role of artificial intelligence (AI) in governance processes and provides public institutions with insight regarding the impact of integrating chatbot communication tools when interacting with citizens. The present research provides an analysis of the socio-economic factors that determine the use of artificial intelligence tools, i.e., the propensity to interact more with the public administration as a result of improved communication through virtual assistants, and highlights the implications of AI in improving services towards civil society by determining the degree of satisfaction on aspects such as reduced waiting times in queues, access to information regardless of the traditional working hours of civil servants, quicker execution of operations, et al. The results, derived from an analysis of 507 sets of responses obtained from an online questionnaire, indicate that a number of variables, such as residential environment, employment status, household income and education level, significantly impact the effectiveness of artificial intelligence in mediating citizen communication with government.