عنوان فارسی مقاله:داستان سرایی به عنوان ابزار آموزشی در آموزش پایدار
چکیده
در این مقاله نظری، یک چارچوب چند رشتهای ساختار یافته است تا امکان شکلگیری یک درک مشترک از نیاز به ترکیب آموزش برای پایداری، دانش سنتی، یادگیری تحولآفرین، تفکر سیستمی و داستان سرایی را فراهم کند. این مقاله نتایج برخی از مطالعات نسبتاً جدید در مورد اجرای پایداری در آموزش را خلاصه میکند، مشکلات را تشخیص میدهد و پیشنهادهای جایگزین در مورد چگونگی رسیدگی به مشکلاتی که از ادغام پایداری در آموزش جلوگیری میکنند، ارائه میکند. به نظر میرسد افزایش بی سوادی زیست محیطی در جامعه و از دست دادن ارتباط با طبیعت در نسل در حال رشد رخ میدهد. در منابع تحقیق، تا حد زیادی توافق شده است که تفکر سیستمی برای درک مفهوم پایداری باید توسعه یابد. بررسی تحقیقات در این زمینه، پویایی سیستمها، شبیهسازیها و مطالعات موردی به عنوان ابزار آموزشی ممکن برای ظهور در درک پایداری برجسته میشوند. با این حال، آیا ما هنوز هم فقط تحول اطلاعات را پیش میبریم؟ برای دگرگونی آموزش و پرورش و جامعه، یادگیری تحول آفرین باید اتخاذ شود. این مقاله میخواهد بر ظرفیت داستان سرایی برای سهولت دسترسی به پایداری تأکید کند. داستان سرایی به عنوان یک ابزار آموزشی برای یادگیری پایداری هنوز کمی تحت الشعاع قرار دارد، اما ایده پایداری را میتوان در فرهنگهای بومی، جایی که داستان سرایی برای انتقال دانش سنتی از نسلی به نسل دیگر به کار گرفته شده است، ردیابی کرد.
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.