ارزیابی منابع آموزشی باز برای یک دوره علوم ورزشی (تربیت بدنی) مقدماتی

نوع فایل : word

تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 16

تعداد کلمات : 6000

مجله : International Review of Research in Open and Distributed Learnin

انتشار : 2021

ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

:

تاریخ انتشار
5 نوامبر 2021
دسته بندی
تعداد بازدیدها
1117 بازدید
31,000 تومان

عنوان فارسی مقاله:ارزیابی منابع آموزشی باز برای یک دوره علوم ورزشی (تربیت بدنی) مقدماتی

 چکیده

 در حالی که منابع آموزشی باز (OER) محبوبیت زیادی پیدا کرده است، تقریباً سه چهارم اعضای هیئت علمی از وجود آنها برای استفاده مطلع نیستند. با این حال، هنگام استفاده از آنها استقبال خوبی می‌شود و بر کیفیت یادگیری تأثیر منفی نمی‌گذارد. OER را می‌توان در انواع پلتفرم‌ها، از جمله نرم افزارهایی که قصد تعامل بیشتر و مشارکت دانش آموزان در یادگیری و ارزیابی فعال را دارند، استفاده کرد. یکی از این بسترها Top Hat است که نویسندگان این مطالعه از آن برای تهیه کتاب درسی برای دوره علوم ورزشی مقدماتی استفاده کردند. ما درک دانش آموزان از Top Hat و موانع استفاده از آنها برای خواندن کتاب درسی و ارزیابی کلاس در طول دو سال را ارزیابی کردیم. در مجموع ۴۸۶ دانش آموز برای این دوره ثبت نام کردند. اگرچه دوسوم دانش آموزان تجربه قبلی با تاپ هات را داشتند و نیمی از افراد از ویژگی کتاب درسی استفاده می‌کردند، دانش آموزان (۳۹ نفر، ۳۸ درصد) از خواندن کتاب‌های درسی خود به صورت آنلاین از طریق تاپ هات نگران بودند. با این حال، هنگامی که دانش آموزان با ویژگی‌های پلتفرم اشنا شدند، این احساسات برطرف شد. تقریباً ۸۰ درصد از دانش آموزان گاهی اوقات یا هرگز کتابهای درسی خود را قبل از شروع ترم تهیه نکرده‌اند، با وجود ۹۶ درصد که اهمیت دسترسی مطالب خود را به صورت آنلاین و در دسترس در اولین روز دوره ابراز کرده‌اند. این نشان می‌دهد که دانشجویان اهمیت داشتن مطالب خود را برای شروع ترم درک کرده‌اند، اما موانع خرید کتاب را بیشتر می‌دانند. بنابراین، استفاده از OER و Top Hat موانع یادگیری دانش آموزان را برطرف کرد و پتانسیل افزایش مشارکت و موفقیت در دوره را داشت(دوره علوم ورزشی (تربیت بدنی) مقدماتی).

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

Title: Evaluation of Open Educational Resources for an Introductory Exercise Science Course

Abstract

 While open educational resources (OER) have gained popularity, nearly three quarters of faculty are not aware they are available for use. However, when used, they are well received and do not negatively impact quality of learning. OER can be used within a variety of platforms, including software that aims to be more interactive and engage students in active learning and assessment. One such platform is Top Hat, which was used by the authors of this study to develop a textbook for an introductory exercise science course. We assessed student’s perceptions of Top Hat and barriers to use for reading their textbook and for class assessments over the course of two years. A total of 486 students were registered for this course. Although two thirds of students had previous experience with Top Hat and half of those used the textbook feature, students (n = 39, 38%) were apprehensive about reading their textbook online via Top Hat. However, these feelings resolved as students became comfortable with the platform’s features. Nearly 80% of students have sometimes or never acquired their textbooks before the start of the semester, despite 96% who expressed the importance of having their materials accessible online and available on or before the first day of the course. This indicated that students understood the importance of having their materials for the start of the semester, however they perceived the barriers of purchasing books to be greater. Therefore, using OER and Top Hat removed student learning barriers and had potential to increase course participation and success.