تأثیر دیجیتالی سازی بر قابلیت‌های نوآوری از دیدگاه استراتژی مدیریت دانش

نوع فایل : word

تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 35

تعداد کلمات : 9500

مجله : administrative sciences

انتشار : 2022

ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

فونت ترجمه : Bنازنین 12

تاریخ انتشار
12 فوریه 2024
دسته بندی
تعداد بازدیدها
4295 بازدید
83,000 تومان

عنوان فارسی مقاله:تأثیر دیجیتالی سازی بر قابلیت‌های نوآوری از دیدگاه استراتژی مدیریت دانش

 چکیده

 در سال‌های اخیر، رویکرد مدیریت دانش شرکت به‌عنوان دیدگاه نظری مرکزی برای پرداختن به مسئله انطباق با تغییرات تکنولوژیکی ظاهر شده است. در مورد پیامدهای نظری و عملی، ما یک مدل جامع پیشنهاد کردیم که یک چشم انداز یکپارچه در مورد اینکه چگونه روابط بین دیجیتالی سازی و استراتژی مدیریت دانش، نتایج تجاری شرکت را از پیش تعیین می‌کند، ارائه می‌دهد. برای این منظور، ما به طور تجربی تأثیر دیجیتالی سازی بر مدیریت دانش و اینکه چگونه این امر به بهبود نتایج شرکت در بخش‌های فناوری اطلاعات، فناوری، مشاوره و برنامه‌نویسی با آزمون فرضیه‌ها از طریق رویکرد حداقل مربعات جزئی (PLS) به مدل سازی معادلات ساختاری (SEM) کمک می‌کند، تحلیل کردیم. گروهی متشکل از ۶۲۰ شرکت برای جمع‌آوری داده‌ها با ابزار تحلیل کمی – پرسشنامه، هدف قرار گرفتند. نمونه نهایی از ۷۸ شرکت تشکیل شده است که معادل ۱۲٫۵۸ درصد (نرخ پاسخ) است. یافته‌های تحقیق مبنایی صریح را ارائه می‌دهد که بر اساس آن تلاش‌های تحقیقاتی آینده در ارزیابی روش‌هایی که شرکت‌ها باید به تحول دیجیتال نزدیک شوند، تقویت نقش مدیریت دانش در این فرآیند، توسعه قابلیت‌های دیجیتال و نوآوری، و در نهایت، بهبود اثرات بر عملکرد کسب‌وکار استوار است.، چیزی که ارزش خاصی را برای مدیران یا افراد در محل کار به دنبال دارد.

 

 

 

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

Title: The Effect of Digitalization on Innovation Capabilities through the Lenses of the Knowledge Management Strategy

Abstract

 In recent years, the knowledge management approach of the firm has emerged as the central theoretical perspective intended to address the question of adaptation to technological change. As for theoretical and practical implications, we proposed a comprehensive model that provides an integrative outlook on how the relationships between digitalization and knowledge management strategy predetermine the business results of the firm. To this purpose, we empirically analyzed the effect of digitalization on knowledge management, and how this contributes to the improvement of the company’s results in the IT, technology, consulting, and programming sectors by testing the hypotheses through the Partial Least Squares (PLS) approach to Structural Equation Modeling (SEM). A group of 620 companies was targeted for collecting the data by quantitative means of analysis— a questionnaire. The final sample was composed of 78 companies, which corresponds to 12.58% (response rate). The research findings offer an explicit foundation, on which to base future research efforts in evaluating the ways companies should approach digital transformation, strengthen the knowledge management role in this process, develop the digital and innovation capabilities, and finally, ameliorate the effects on business performance, what also represents a certain value for the executives or individuals in the workplace.