عنوان فارسی مقاله:تأثیر دیجیتالی سازی بر قابلیتهای نوآوری از دیدگاه استراتژی مدیریت دانش
چکیده
در سالهای اخیر، رویکرد مدیریت دانش شرکت بهعنوان دیدگاه نظری مرکزی برای پرداختن به مسئله انطباق با تغییرات تکنولوژیکی ظاهر شده است. در مورد پیامدهای نظری و عملی، ما یک مدل جامع پیشنهاد کردیم که یک چشم انداز یکپارچه در مورد اینکه چگونه روابط بین دیجیتالی سازی و استراتژی مدیریت دانش، نتایج تجاری شرکت را از پیش تعیین میکند، ارائه میدهد. برای این منظور، ما به طور تجربی تأثیر دیجیتالی سازی بر مدیریت دانش و اینکه چگونه این امر به بهبود نتایج شرکت در بخشهای فناوری اطلاعات، فناوری، مشاوره و برنامهنویسی با آزمون فرضیهها از طریق رویکرد حداقل مربعات جزئی (PLS) به مدل سازی معادلات ساختاری (SEM) کمک میکند، تحلیل کردیم. گروهی متشکل از ۶۲۰ شرکت برای جمعآوری دادهها با ابزار تحلیل کمی – پرسشنامه، هدف قرار گرفتند. نمونه نهایی از ۷۸ شرکت تشکیل شده است که معادل ۱۲٫۵۸ درصد (نرخ پاسخ) است. یافتههای تحقیق مبنایی صریح را ارائه میدهد که بر اساس آن تلاشهای تحقیقاتی آینده در ارزیابی روشهایی که شرکتها باید به تحول دیجیتال نزدیک شوند، تقویت نقش مدیریت دانش در این فرآیند، توسعه قابلیتهای دیجیتال و نوآوری، و در نهایت، بهبود اثرات بر عملکرد کسبوکار استوار است.، چیزی که ارزش خاصی را برای مدیران یا افراد در محل کار به دنبال دارد.
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.