عنوان فارسی مقاله:تأثیر وفاداری مصرف کننده و رضایت مشتری در زنجیره ارزش جدید کشاورزی
چکیده
تحت تأثیر پیشرفتهای هوش مصنوعی و آگاهی از محیط زیست سبز، رفتار خرید مصرف کنندگان محصولات کشاورزی تازه تغییر کرده است. زنجیرههای ارزش کشاورزی جدید مانند مدل خرده فروشی جدید در حال ایجاد هستند. این مطالعه از تحلیل مؤلفه اصلی (PCA) برای انتخاب عوامل اساسی رفتار مصرفکننده آنلاین استفاده کرد و مدلسازی معادلات ساختاری چند سطحی (MSEM) را برای تجزیه و تحلیل رفتار مصرفکننده فرش هما (Fresh Hema)، یک قالب خردهفروشی جدید که توسط علی بابا برای سوپرمارکتهای آفلاین تحت سطوح مختلف مدل خرده فروشی جدید بازسازی شده است، مورد استفاده قرار داد.. این مطالعه یک پرسشنامه آنلاین از رفتار مصرف کننده فرش هما در سال ۲۰۲۲ اتخاذ کرد. نتایج نشان میدهد که بازیگوشی و پیشگیری از بیماری همه گیر تأثیر مثبتی بر رضایت مشتری دارد. مزایای راحتی و لجستیک سبز بیشترین تأثیر مثبت را بر وفاداری مشتری داشتند.
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.