تأثیر وفاداری مصرف کننده و رضایت مشتری در زنجیره ارزش جدید کشاورزی

نوع فایل : word

تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 28

تعداد کلمات : 8600

مجله : agriculture

انتشار : 2023

ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

فونت ترجمه : Bنازنین 12

تاریخ انتشار
25 مارس 2024
دسته بندی
تعداد بازدیدها
4593 بازدید
89,000 تومان

عنوان فارسی مقاله:تأثیر وفاداری مصرف کننده و رضایت مشتری در زنجیره ارزش جدید کشاورزی

 چکیده

 تحت تأثیر پیشرفت‌های هوش مصنوعی و آگاهی از محیط زیست سبز، رفتار خرید مصرف کنندگان محصولات کشاورزی تازه تغییر کرده است. زنجیره‌های ارزش کشاورزی جدید مانند مدل خرده فروشی جدید در حال ایجاد هستند. این مطالعه از تحلیل مؤلفه اصلی (PCA) برای انتخاب عوامل اساسی رفتار مصرف‌کننده آنلاین استفاده کرد و مدل‌سازی معادلات ساختاری چند سطحی (MSEM) را برای تجزیه و تحلیل رفتار مصرف‌کننده فرش هما (Fresh Hema)، یک قالب خرده‌فروشی جدید که توسط علی بابا برای سوپرمارکت‌های آفلاین تحت سطوح مختلف مدل خرده فروشی جدید بازسازی شده است، مورد استفاده قرار داد.. این مطالعه یک پرسشنامه آنلاین از رفتار مصرف کننده فرش هما در سال ۲۰۲۲ اتخاذ کرد. نتایج نشان می‌دهد که بازیگوشی و پیشگیری از بیماری همه گیر تأثیر مثبتی بر رضایت مشتری دارد. مزایای راحتی و لجستیک سبز بیشترین تأثیر مثبت را بر وفاداری مشتری داشتند.

 

 

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

Title: The Impact of Consumer Loyalty and Customer Satisfaction in the New Agricultural Value Chain

Abstract

 Affected by advances in artificial intelligence and awareness of green environmentalism, consumers’ purchasing behavior of fresh agricultural products has been transformed. New agricultural value chains are being created, such as the new retail model. This study used principal component analysis (PCA) to select essential factors of online consumer behavior and adopted multilevel structural equation modeling (MSEM) to analyze the consumer behavior of Fresh Hema, a new retail format completely reconstructed by Alibaba for offline supermarkets, under different levels of the new retail model. The study adopted an online questionnaire of the consumer behavior of Fresh Hema in 2022. The results show that playfulness and epidemic prevention positively impacted customer satisfaction; convenience benefits and green logistics had the most significant positive impact on customer loyalty