ساختار قانون غذای اروپا

نوع فایل : word

تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 48

تعداد کلمات : 13800

مجله : Laws

انتشار : 2013

ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : بالا

:

تاریخ انتشار
22 آوریل 2023
دسته بندی
تعداد بازدیدها
1607 بازدید
69,000 تومان

عنوان فارسی مقاله:ساختار قانون غذای اروپا

چکیده

 این مقاله ساختار قانون مواد غذایی اتحادیه اروپا را بر اساس تجزیه و تحلیل علمی دانشگاه واگنینگن در هلند آشکار می‌کند. ساختار قانون مواد غذایی اتحادیه اروپا می‌تواند به عنوان چارچوبی برای آموزش، کاربرد، تجزیه و تحلیل بیشتر و مقایسه با رویکردهای قانون غذا در سایر نقاط جهان مورد استفاده قرار گیرد. از این تجزیه و تحلیل، قانون غذا به عنوان یک حوزه کاربردی قانون ظاهر می‌شود. عناصر اصلی عبارتند از: (۱) اهداف قانون مواد غذایی اتحادیه اروپا برای حمایت از منافع مصرف کنندگان؛ (۲) اصول تحلیل ریسک و احتیاط؛ (۳) تعهدات تجاری در مورد محصولاتی که در بازار عرضه می‌کنند، فرآیندهایی که اعمال می‌کنند و ارتباط آنها با مصرف کنندگان. و (۴) اختیارات عمومی اجرای قانون و مدیریت حوادث.

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

Title: The Structure of European Food Law

Abstract

 This contribution lays bare the structure of EU food law as it appears from scholarly analysis at Wageningen University in the Netherlands. The structure of EU food law can be used as a framework for teaching, application, further analysis and comparison to food law approaches in other parts of the world. From this analysis, food law emerges as a functional area of law. Core elements are: (1) the objectives of EU food law to protect consumers’ interests; (2) the principles of risk analysis and precaution; (3) obligations on businesses regarding the products they place on the market, the processes they apply and their communication towards consumers; and (4) public powers of law enforcement and incident management.