ارزیابی بعد اجتماعی پذیرش مدیریت تدارکات پایدار در بانک های تجاری بزرگ در کنیا

نوع فایل : word

تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 16

تعداد کلمات : 5600

مجله : THE INTERNATIONAL JOURNAL THE INTERNATIONAL JOURNAL OF BUSINESS & MANAGEMENTBUSINESS & MANAGEMENT

انتشار : 2022

ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

:

تاریخ انتشار
12 ژانویه 2023
دسته بندی
تعداد بازدیدها
1635 بازدید
45,000 تومان

عنوان فارسی مقاله:ارزیابی بعد اجتماعی پذیرش مدیریت تدارکات پایدار در بانک های تجاری بزرگ در کنیا

چکیده

  مدیریت تدارکات پایدار به‌عنوان یکی از حوزه‌های اصلی کلیدی برای کسب مزیت رقابتی شرکت‌ها و در عین حال افزایش سهم بازار خود مطرح شده است. در کنیا، صنعت بانکداری همچنان با چالش‌های بزرگی مانند افزایش وام‌های ناکارامد، رقابت سخت، سقف نرخ بهره و فناوری در حال توسعه مواجه است. این مطالعه به دنبال ارزیابی بعد اجتماعی مدیریت تدارکات پایدار اتخاذ شده در بانک های تجاری بزرگ در کنیا است. این پژوهش یک طرح تحقیق اکتشافی با استفاده از رویکردهای کیفی اتخاذ کرد. جامعه هدف شامل مدیران تدارکات و امور شرکتی در بانک های تجاری بزرگ در کنیا بود. برای هدف قرار دادن پاسخ دهندگان از نمونه گیری هدفمند استفاده شد. در این پژوهش از مصاحبه برای جمع آوری داده های اولیه استفاده شد و داده های ثانویه با بررسی گزارش های بانک ها، وب سایت ها و گزارش های بانک مرکزی جمع آوری شد. یافته‌ها نشان داد که بانک‌های منتخب شیوه‌های تدارکات پایدار اجتماعی را در سطوح مختلف اتخاذ کرده‌اند. این مطالعه به این نتیجه رسید که بانک ها ابعاد اجتماعی شیوه های تدارکات پایدار را اتخاذ کرده اند.

 

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

Title: Assessment of the Social Dimension of Sustainable Procurement Management Adoption in Large Commercial Banks in Kenya

Abstract

 Sustainable procurement management has emerged as one of the major key areas for companies to gain a competitive advantage and, at the same time, increase their market share. In Kenya, the banking industry continues to face enormous challenges, such as rising non-performing loans, stiff competition, the cap on interest rates, and ever-evolving technology. This study sought to assess the social dimension of sustainable procurement management adopted in large commercial banks in Kenya. The study adopted an exploratory research design using qualitative approaches. The target population comprised the procurement and corporate affairs officers in the large commercial banks in Kenya. Purposive sampling was used to target the respondents. The study used interviews to collect primary data, and secondary data were collected by reviewing banks' reports, websites, and the central bank's reports. The findings revealed that the selected banks have adopted socially sustainable procurement practices at different levels. The study concluded that the banks have adopted the social dimensions of sustainable procurement practices.