عنوان فارسی مقاله:مطالعه موردی یک شرکت بین المللی خودرو مستقر در تایوان در مورد نحوه مدیریت ارتباط با مشتری
چکیده
مدیریت ارتباط با مشتری را میتوان در اصل به عنوان اجرای یک استراتژی تجاری در نظر گرفت. هدف آن بهینه سازی ارزش مشتری بلند مدت است. امور کلی شرکت، بازاریابی و خدمات به مشتری همه باید مشتری مدار باشند. کسب و کارهایی که با در نظر گرفتن مشتریان، فرهنگ، استراتژی و رهبری را توسعه میدهند، میتوانند به طور مؤثر مدیریت ارتباط با مشتری را با کمک فناوری اطلاعات از یک سو انجام دهند و نتایج کلی را از سوی دیگر به طور دقیق اندازه گیری کنند. مطالعه حاضر یک مطالعه تجربی در مورد یک شرکت با استفاده از تحقیقات موردی انجام میدهد. هدف از این مطالعه بررسی معنا و مفاهیم مدیریت ارتباط با مشتری است که توسط یک شرکت بین المللی اجرا شده است. این مطالعه موردی امیدوار است بتواند به یافتن روابط متقابل بین ساختارهای مختلف مهم مدیریت ارتباط با مشتری کمک کند، بنابراین یک مدل مدیریت ارتباط موفق با مشتری برای تنظیم روشهای مدیریت ارتباط با مشتری و اطمینان از مدیریت موفق روابط مشتری در یک شرکت بین المللی ایجاد میکند(شرکت بین المللی خودرو مستقر).
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.