مطالعه موردی یک شرکت بین المللی خودرو مستقر در تایوان

نوع فایل : word

تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 19

تعداد کلمات : 5500

مجله : THE INTERNATIONAL JOURNAL OF BUSINESS & MANAGEMENT

انتشار : 2019

ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

:

تاریخ انتشار
3 اکتبر 2021
دسته بندی
تعداد بازدیدها
1254 بازدید
28,000 تومان

عنوان فارسی مقاله:مطالعه موردی یک شرکت بین المللی خودرو مستقر در تایوان در مورد نحوه مدیریت ارتباط با مشتری

 چکیده

مدیریت ارتباط با مشتری را می‌توان در اصل به عنوان اجرای یک استراتژی تجاری در نظر گرفت. هدف آن بهینه سازی ارزش مشتری بلند مدت است. امور کلی شرکت، بازاریابی و خدمات به مشتری همه باید مشتری مدار باشند. کسب و کارهایی که با در نظر گرفتن مشتریان، فرهنگ، استراتژی و رهبری را توسعه می‌دهند، می‌توانند به طور مؤثر مدیریت ارتباط با مشتری را با کمک فناوری اطلاعات از یک سو انجام دهند و نتایج کلی را از سوی دیگر به طور دقیق اندازه گیری کنند. مطالعه حاضر یک مطالعه تجربی در مورد یک شرکت با استفاده از تحقیقات موردی انجام می‌دهد. هدف از این مطالعه بررسی معنا و مفاهیم مدیریت ارتباط با مشتری است که توسط یک شرکت بین المللی اجرا شده است. این مطالعه موردی امیدوار است بتواند به یافتن روابط متقابل بین ساختارهای مختلف مهم مدیریت ارتباط با مشتری کمک کند، بنابراین یک مدل مدیریت ارتباط موفق با مشتری برای تنظیم روشهای مدیریت ارتباط با مشتری و اطمینان از مدیریت موفق روابط مشتری در یک شرکت بین المللی ایجاد می‌کند(شرکت بین المللی خودرو مستقر).

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

Title: A Case Study of a Taiwan-based International Car Company as to its Execution of Customer Relationship Management

Abstract

 Customer relationship management can be regarded, in essence, as execution of a business strategy. It aims to optimize long-term customer value. Company general affairs, marketing and customer service all need to be customer-oriented. Businesses that develop culture, strategy and leadership by taking customers into the first consideration can effectively perform customer relationship management with the help of information technology on the one hand, and precisely measure overall outcome on the other hand. The present study conducts an empirical study on an enterprise using case study research. The purpose of this study is investigating the meaning and implication of customer relationship management implemented by an international enterprise. This case study hopefully can help find mutual relations between different important constructs of customer relationship management, thus developing a successful customer relationship management model for regulating the performing procedure of customer relationship management and assuring successful customer relationship management of an international enterprise.