عنوان فارسی مقاله:تصمیم برای پذیرش تکنیکهای بازاریابی عصبی برای بازاریابی محصول پایدار: یک رویکرد تصمیم گیری فازی
چکیده
محصولات پایدار و بازاریابی آنها نقش بسیار مهمی در توسعه الگوهای مصرف پایدارتر و راهحلهای مشکلات اجتماعی-اکولوژیکی ایفا کردهاند. آنها به طور قابل توجهی مشکلات مصرف اجتماعی را کاهش میدهند. بازاریابی عصبی اخیراً محبوبیت قابل توجهی به دست آورده است و به شرکتها کمک میکند تا بینش عمیقتری در مورد رفتار مصرف کننده ایجاد کنند و راههای جدیدی برای مفهوم سازی رفتار مصرف کننده و تصمیم گیری ارائه کنند. بنابراین، این تحقیق با هدف بررسی عوامل مؤثر بر تصمیمات مدیران برای اتخاذ تکنیکهای بازاریابی عصبی در بازاریابی محصول پایدار با استفاده از رویکرد فرآیند تحلیل سلسله مراتبی فازی (AHP) انجام شده است. از اعداد فازی مثلثی متقارن برای نشان دادن قدرت نسبی عناصر در سلسله مراتب استفاده شد. دادهها از مدیران بازاریابی چندین شرکت که تجربه بازاریابی محصول پایدار از طریق پلتفرمهای خرید آنلاین را دارند، جمع آوری شد. نتایج نشان داد که دقت و سوگیری تکنیکهای بازاریابی عصبی، اصلیترین عوامل حیاتی مدیران برای انتخاب بازاریابی عصبی در کسبوکار خود برای اهداف تبلیغاتی و برندسازی بوده است. این تحقیق نتایج مهمی را در مورد استفاده از تکنیکهای بازاریابی عصبی برای بازاریابی محصول پایدار و همچنین محدودیتها و پیامدهای آنها ارائه میکند و همچنین اطلاعات مفیدی در مورد عوامل مؤثر بر تصمیمگیری مدیران کسبوکار در اتخاذ تکنیکهای علوم اعصاب برای توسعه محصول و بازاریابی پایدار ارائه میدهد.
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.