تصمیم برای پذیرش تکنیک‌های بازاریابی عصبی برای بازاریابی محصول پایدار: یک رویکرد تصمیم گیری فازی

نوع فایل : word

تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 40

تعداد کلمات : 9900

مجله : symmetry

انتشار : 2020

ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

فونت ترجمه : Bنازنین 12

تاریخ انتشار
4 اکتبر 2023
دسته بندی
تعداد بازدیدها
3120 بازدید
76,000 تومان

عنوان فارسی مقاله:تصمیم برای پذیرش تکنیک‌های بازاریابی عصبی برای بازاریابی محصول پایدار: یک رویکرد تصمیم گیری فازی

 چکیده

 محصولات پایدار و بازاریابی آن‌ها نقش بسیار مهمی در توسعه الگوهای مصرف پایدارتر و راه‌حل‌های مشکلات اجتماعی-اکولوژیکی ایفا کرده‌اند. آن‌ها به طور قابل توجهی مشکلات مصرف اجتماعی را کاهش می‌دهند. بازاریابی عصبی اخیراً محبوبیت قابل توجهی به دست آورده است و به شرکت‌ها کمک می‌کند تا بینش عمیق‌تری در مورد رفتار مصرف کننده ایجاد کنند و راه‌های جدیدی برای مفهوم سازی رفتار مصرف کننده و تصمیم گیری ارائه کنند. بنابراین، این تحقیق با هدف بررسی عوامل مؤثر بر تصمیمات مدیران برای اتخاذ تکنیک‌های بازاریابی عصبی در بازاریابی محصول پایدار با استفاده از رویکرد فرآیند تحلیل سلسله مراتبی فازی (AHP) انجام شده است. از اعداد فازی مثلثی متقارن برای نشان دادن قدرت نسبی عناصر در سلسله مراتب استفاده شد. داده‌ها از مدیران بازاریابی چندین شرکت که تجربه بازاریابی محصول پایدار از طریق پلتفرم‌های خرید آنلاین را دارند، جمع آوری شد. نتایج نشان داد که دقت و سوگیری تکنیک‌های بازاریابی عصبی، اصلی‌ترین عوامل حیاتی مدیران برای انتخاب بازاریابی عصبی در کسب‌وکار خود برای اهداف تبلیغاتی و برندسازی بوده است. این تحقیق نتایج مهمی را در مورد استفاده از تکنیک‌های بازاریابی عصبی برای بازاریابی محصول پایدار و همچنین محدودیت‌ها و پیامدهای آنها ارائه می‌کند و همچنین اطلاعات مفیدی در مورد عوامل مؤثر بر تصمیم‌گیری مدیران کسب‌وکار در اتخاذ تکنیک‌های علوم اعصاب برای توسعه محصول و بازاریابی پایدار ارائه می‌دهد.

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

Title: Decision to Adopt Neuromarketing Techniques for Sustainable Product Marketing: A Fuzzy Decision-Making Approach

 

Abstract

 Sustainable products and their marketing have played a crucial role in developing more sustainable consumption patterns and solutions for socio-ecological problems. They have been demonstrated to significantly decrease social consumption problems. Neuromarketing has recently gained considerable popularity and helped companies generate deeper insights into consumer behavior. It has provided new ways of conceptualizing consumer behavior and decision making. Thus, this research aims to investigate the factors influencing managers’ decisions to adopt neuromarketing techniques in sustainable product marketing using the fuzzy analytic hierarchy process (AHP) approach. Symmetric triangular fuzzy numbers were used to indicate the relative strength of the elements in the hierarchy. Data were collected from the marketing managers of several companies who have experience with sustainable product marketing through online shopping platforms. The results revealed that the accuracy and bias of neuromarketing techniques have been the main critical factors for managers to select neuromarketing in their business for advertising and branding purposes. This research provides important results on the use of neuromarketing techniques for sustainable product marketing, as well as their limitations and implications, and it also presents useful information on the factors impacting business managers’ decision making in adopting neuroscience techniques for sustainable product development and marketing