شناسایی مصرف کننده در صنعت سیگار: اصالت برند، هویت برند، تجربه برند

نوع فایل : word

تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 22

تعداد کلمات : 5900

مجله : Uncertain Supply Chain Management

انتشار : 2023

ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

فونت ترجمه : Bنازنین 12

تاریخ انتشار
28 می 2023
دسته بندی
تعداد بازدیدها
2367 بازدید
65,000 تومان

عنوان فارسی مقاله:شناسایی مصرف کننده در صنعت سیگار: اصالت برند، هویت برند، تجربه برند، وفاداری به برند و عشق به برند

 چکیده

 صنعت سیگار با رقابت بازار مواجه است و فشاری که وجود آن را سرکوب می‌کند ناشی از سیاست‌های مبهم است. این سیاست مبهم به این دلیل است که دولت همچنان انتظار دارد درآمد مالیات غیر مستقیم سیگار به عنوان یک منبع قابل توجه باشد، اما همچنین دولت با مطالبات جامعه ضد سیگار که سیگار را به عنوان صنعت در حال افول معرفی می‌کنند، مواجه است. با توجه به اینکه صنعت سیگار همچنان به اشتغال، درآمد دولت کمک می‌کند و تقاضای بازار همچنان وجود دارد، این شرایط باعث نمی‌شود فعالان تجارت سیگار دست از کار بکشند. این مطالعه با هدف تعیین تأثیر اعتبار برند، هویت برند، تجربه برند، وفاداری به برند و عشق به برند انجام شد. رابطه بین پنج نظریه برند با استفاده از مدل معادلات ساختاری بررسی شده است. نمونه برای این مطالعه ۲۰۰ مصرف کننده سیگار با استفاده از روش نمونه گیری غیراحتمالی بدست آمد. نتیجه نشان می‌دهد که: ۱) تجربه برند به طور معنی داری و مثبت بر هویت برند در بین مصرف کنندگان صنعت سیگار تأثیر می‌گذارد. ۲) هویت برند به طور معنی داری و مثبت بر عشق برند در بین مصرف کنندگان صنعت سیگار تأثیر می‌گذارد. ۳) اعتبار برند به طور معنی داری و مثبت بر عشق برند در بین مصرف کنندگان صنعت سیگار تأثیر می‌گذارد. ۴) هویت برند به طور معنی داری و مثبت بر وفاداری به برند در میان مصرف کنندگان صنعت سیگار تأثیر می‌گذارد. ۵) عشق به برند به طور معنی داری و مثبت بر وفاداری به برند در میان مصرف کنندگان صنعت سیگار تأثیر می‌گذارد. مؤلفه استراتژی بازاریابی محصول باید پنج نظریه برندسازی را اتخاذ کند. بازار محصول با ارزش پنج جزء برند تقویت می‌شود.

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

Title: Consumer identification in cigarette industry: Brand authenticity, brand identification, brand experience, brand loyalty and brand love

Abstract

 The cigarette industry faces market competition, and the pressure that suppresses its existence stems from ambiguous policies. The ambiguous policy is because the government still expects cigarette excise income as a significant source, but also that the government is faced with the demands of the anti-smoking community who establish cigarettes as a sunset industry. This condition does not make cigarette business actors give up, given that the cigarette industry still contributes to employment, state income, and market demand is still there. This study aimed to determine the effect of brand authenticity, brand identification, brand experience, brand loyalty, and brand love. The relationship between the five brand theories is examined using the Structural Equation Model. The sample for this study was 200 cigarette consumers, using a non-probability sampling technique. The result shows that: 1) Brand experience significantly and positively impacts brand identification among cigarette industryconsumers; 2) Brand identification significantly and positively impacts brand love among cigarette industry consumers; 3) Brand authenticity significantly and positively impacts brand love among cigarette industry consumers; 4) Brand identification significantly and positively impacts brand loyalty among cigarette industry consumers; 5) Brand love significantly and positively impacts brand loyalty among cigarette industry consumers. The product marketing strategy component must take five branding theories. The product's market strengthens with the value of five brand components.