عنوان فارسی مقاله:شناسایی مصرف کننده در صنعت سیگار: اصالت برند، هویت برند، تجربه برند، وفاداری به برند و عشق به برند
چکیده
صنعت سیگار با رقابت بازار مواجه است و فشاری که وجود آن را سرکوب میکند ناشی از سیاستهای مبهم است. این سیاست مبهم به این دلیل است که دولت همچنان انتظار دارد درآمد مالیات غیر مستقیم سیگار به عنوان یک منبع قابل توجه باشد، اما همچنین دولت با مطالبات جامعه ضد سیگار که سیگار را به عنوان صنعت در حال افول معرفی میکنند، مواجه است. با توجه به اینکه صنعت سیگار همچنان به اشتغال، درآمد دولت کمک میکند و تقاضای بازار همچنان وجود دارد، این شرایط باعث نمیشود فعالان تجارت سیگار دست از کار بکشند. این مطالعه با هدف تعیین تأثیر اعتبار برند، هویت برند، تجربه برند، وفاداری به برند و عشق به برند انجام شد. رابطه بین پنج نظریه برند با استفاده از مدل معادلات ساختاری بررسی شده است. نمونه برای این مطالعه ۲۰۰ مصرف کننده سیگار با استفاده از روش نمونه گیری غیراحتمالی بدست آمد. نتیجه نشان میدهد که: ۱) تجربه برند به طور معنی داری و مثبت بر هویت برند در بین مصرف کنندگان صنعت سیگار تأثیر میگذارد. ۲) هویت برند به طور معنی داری و مثبت بر عشق برند در بین مصرف کنندگان صنعت سیگار تأثیر میگذارد. ۳) اعتبار برند به طور معنی داری و مثبت بر عشق برند در بین مصرف کنندگان صنعت سیگار تأثیر میگذارد. ۴) هویت برند به طور معنی داری و مثبت بر وفاداری به برند در میان مصرف کنندگان صنعت سیگار تأثیر میگذارد. ۵) عشق به برند به طور معنی داری و مثبت بر وفاداری به برند در میان مصرف کنندگان صنعت سیگار تأثیر میگذارد. مؤلفه استراتژی بازاریابی محصول باید پنج نظریه برندسازی را اتخاذ کند. بازار محصول با ارزش پنج جزء برند تقویت میشود.
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.