عنوان فارسی مقاله:مطالعه تجربی شیوه های مدیریت زنجیره سبز در میان تولید کنندگان بریتانیایی
چکیده
هدف – هدف این مقاله بررسی میزان و ماهیت سبز بودن زنجیره تأمین (SC) در بخش تولید انگلستان و عواملی که بر وسعت و عمق این فعالیت تأثیر می گذارند است.
طراحی / روش / رویکرد – براساس یافته های نمونه سازمان های تولیدی که از عضویت موسسه خرید و عرضه استخراج شده اند. داده ها با استفاده از پرسشنامه جمع آوری می شوند ، قبل از توزیع با پاسخ ۶۰ شركت تولیدی به صورت آزمایشی و پیش آزمایش می شوند.
یافته ها – به طور متوسط تولید کنندگان بیشترین فشار را برای بهبود عملکرد زیست محیطی از طریق قانون و محرک های داخلی (شناسه ها) احساس می کنند. کمترین فشارهای تأثیرگذار مربوط به محرک های اجتماعی و فشارهای ناشی از فشارهای فردی از طرف مشتریان است. روشهای مدیریت زنجیره تأمین سبز (GSCM) در میان این گروه “متوسط” از سازمانهای تولیدی انگلستان ، بیشتر بر روی فرآیندهای داخلی ، با ریسک بالاتر ، توصیفی تمرکز دارند. نگرش محیطی (EA) پیش بینی کننده اصلی فعالیت GSCM است و سازمانهایی که نگرشی مترقی دارند نیز از نظر عملیاتی بسیار فعال هستند. EA رابطه ای را با محرک های قانونگذاری نشان می دهد اما عوامل دیگر نیز تأثیرگذار هستند. فعالیت عملیاتی همچنین ممکن است توسط موارد احتمالی سازمانی مانند خطر ، اندازه و ملیت تعدیل شود(شیوه های مدیریت زنجیره سبز).
محدودیت ها / پیامدهای تحقیق – محدودیت اصلی در این مقاله ، نمونه تولیدی نسبتاً کوچک است.
مفاهیم عملی – این مقاله مجموعه ای از سازه ها را ارائه می دهد که شرکت های فعالیت های عملیاتی GSCM را برای محک زدن خود در برابر آنها مشخص می کند. این نشان می دهد که چه عواملی باعث ایجاد این تغییرات عملیاتی می شوند و شرایط احتمالی صنعت چگونه می توانند تأثیرگذار باشند.
اصالت / ارزش – این مقاله بررسی می کند که چه چیزی رفتار محیطی را در بین یک نمونه “متوسط” از تولیدکنندگان به وجود می آورد ، چه عملکردهای مدیریتی خاصی رخ می دهد و روابط بین آنها نیز تشریح شده است.
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.