تأثیر عوامل فرهنگی و سیاست‌های نظارتی بر استفاده از محصولات بیمه عمر در کنیا

نوع فایل : word

تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 37

تعداد کلمات : 11400

مجله : THE INTERNATIONAL JOURNAL OF BUSINESS & MANAGEMENT

انتشار : 2023

ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

فونت ترجمه : Bنازنین 12

تاریخ انتشار
28 ژوئن 2024
دسته بندی
تعداد بازدیدها
5380 بازدید
110,000 تومان

عنوان فارسی مقاله:تأثیر عوامل فرهنگی و سیاست‌های نظارتی بر استفاده از محصولات بیمه عمر در کنیا

 چکیده

 محصولات بیمه عمر در طول سالیان متمادی هم به عنوان ابزار حمایتی و هم به عنوان ابزاری برای سرمایه گذاری مورد استفاده قرار گرفته‌اند. عوامل فرهنگی از جمله عواملی است که بر خرید بیمه عمر تأثیر می‌گذارد. این مطالعه به دنبال ایجاد تأثیر عوامل فرهنگی بر خرید محصولات بیمه عمر در کنیا است که توسط سیاست‌های نظارتی تعدیل می‌شود. این مطالعه بر تئوری ارزش عمر انسان تکیه داشت. متغیرهای مستقل در پژوهش عوامل فرهنگی، متغیر وابسته خرید محصولات بیمه عمر و متغیر تعدیل کننده سیاست‌های نظارتی بود. این پژوهش از نوع تحقیقات توصیفی پیمایشی و از نظر ماهیت کمی بود. حجم نمونه این مطالعه ۵۳۷ پاسخ دهنده بود که با استفاده از فرمول تارو یامان (۱۹۷۰) از جامعه مورد مطالعه ۶۳۷۶ معلم مدرسه ابتدایی دولتی در شهرستان کیسومو محاسبه شد. در این مطالعه از داده‌های اولیه استفاده شد که با استفاده از پرسشنامه بسته جمع آوری شد. داده‌ها با استفاده از آمار توصیفی، همبستگی و رگرسیون مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت. یافته‌ها نشان داد که بین عوامل فرهنگی و خرید محصول بیمه عمر در بین بیمه شدگان شهرستان کیسومو رابطه معناداری وجود دارد که عوامل فرهنگی به تنهایی می‌توانند ۳۰٫۱ درصد از واریانس خرید محصولات بیمه عمر را توضیح دهند. به همین ترتیب، بین عوامل فرهنگی، سیاست‌های نظارتی و خرید محصولات بیمه عمر رابطه قوی وجود دارد. این مطالعه تناقضات در تئوری، سیاست و عمل را برطرف کرد و در نتیجه این استدلال را تقویت کرد که شرکت‌های بیمه باید عوامل فرهنگی را در نظر بگیرند که استفاده از محصولات بیمه عمر را افزایش می‌دهد.

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

Title: Influence of Cultural Factors and Regulatory Policies on Uptake of Life Assurance Products in Kenya

Abstract

 Life assurance products have been used over the years as both an instrument of protection and a tool for investment. Cultural factors feature prominently among the factors that influence the uptake of Life assurance. This study sought to establish the influence of cultural factors on the uptake of Life assurance products in Kenya, moderated by Regulatory policies. The study was anchored on the Human Life Value Theory. The independent variables in the study were the Cultural factors, the dependent variable was the uptake of Life Assurance products, and the moderating variable was regulatory policies. The study employed a Descriptive survey research design and was quantitative in nature. The sample size of the study was 537 respondents calculated using the Taro Yamane (1970) formula from a study population of 6376 Public Primary school teachers in Kisumu County. The study used primary data, which was collected using a closed-ended questionnaire. The data was analyzed using descriptive statistics, correlation, and regression. The findings indicated that there is a significant relationship between Cultural factors and Life Assurance product uptake among policyholders in Kisumu County, where Cultural factors alone could explain 30.1 percent of the variance in the uptake of Life Assurance products. Equally, there is a strong relationship between Cultural factors, regulatory policies, and uptake of Life Assurance products. The study resolved inconsistencies in theory, policy, and practice, thereby bolstering the argument that insurance companies should consider Cultural factors that increase the use of life assurance products.