عنوان فارسی مقاله:تأثیر محتوای دیجیتال آمیخته بازاریابی بر عملکرد بازاریابی: یک مطالعه تجربی در هتل های پنج ستاره در اردن
چکیده
هدف این مطالعه بررسی تأثیر آمیخته بازاریابی برای محتوای دیجیتال بر عملکرد بازاریابی هتلهای پنج ستاره در اردن بود. ابعاد آمیخته بازاریابی برای محتوای دیجیتال (پایگاه داده بازاریابی دیجیتال، بسترهای رسانه های اجتماعی، قیمت گذاری دیجیتال و تبلیغات دیجیتال) و ابعاد عملکرد بازاریابی (وفاداری مشتری، رضایت مشتری و جذب مشتریان جدید) بود. جامعه مورد مطالعه مشتریان هتل های پنج ستاره در اردن بودند که در آن نمونه مناسبی از (۲۹۴) مشتری استفاده شد. داده های پژوهش با استفاده از تکنیک مدل سازی معادلات ساختاری (SEM) مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت. این مطالعه به این نتیجه رسید که تمام ابعاد آمیخته بازاریابی برای محتوای دیجیتال تأثیر مثبتی بر عملکرد بازاریابی هتلهای پنج ستاره در اردن دارد. بر این اساس، این مطالعه به مدیران این هتلها توصیه میکند با انتشار آگهیهایی که شامل تصاویر و فیلمهای مرتبط با کیفیت خدمات موجود است، به تبلیغات از طریق دیجیتال توجه بیشتری داشته باشند.
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.