تبدیل فعالیت‌های CRM به e-CRM: ایجاد وفاداری الکترونیکی و نوآوری باز

نوع فایل : word

تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 38

تعداد کلمات : 9900

مجله : Journal of Open Innovation: Technology, Market, and Complexity

انتشار : 2021

ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

فونت ترجمه : Bنازنین 12

تاریخ انتشار
7 نوامبر 2023
دسته بندی
تعداد بازدیدها
3390 بازدید
78,000 تومان

عنوان فارسی مقاله:تبدیل فعالیت‌های CRM به e-CRM: ایجاد وفاداری الکترونیکی و نوآوری باز

 چکیده

 پیشرفت‌های تکنولوژیکی رفتار مصرف کنندگان را در سراسر اندونزی دیجیتالی کرده است. این به مبنایی برای ظهور تجارت الکترونیک، یک سیستم کسب و کار دیجیتالی که به طور گسترده توسط عموم برای خرید از طریق برنامه‌ها یا وب سایت‌ها استفاده می‌شود تبدیل شده است. به همین دلیل، یک پلت فرم تجارت الکترونیک باید وفاداری الکترونیکی ایجاد کند تا آن را به بهترین گزینه در میان بسیاری از فروشگاه‌ها تبدیل کند. این اولین مطالعه‌ای است که ده عاملی را بررسی می‌کند که به ارزش مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی (e-CRM) بر وفاداری الکترونیکی در اندونزی می‌پردازد. این مطالعه شامل ۷۶۷ کاربر فعال شرکت شماره یک تجارت الکترونیک در اندونزی بود. یک بررسی تجربی برای اعتبارسنجی آیتم‌های ابزار مربوط به عوامل e-CRM و شاخص‌های وفاداری الکترونیکی با استفاده از تحلیل عاملی توضیحی (EFA) و تحلیل عاملی تأییدی (CFA) انجام شد. تجزیه و تحلیل از مدل سازی معادلات ساختاری (SEM) برای آزمون فرضیه‌ها استفاده می‌کند. این یافته پیشنهاد کرد که متغیرهای سفارشی‌سازی، مراقبت، پرورش، انتخاب، جامعه آنلاین، راحتی، امنیت سایت، ارزش‌های شخصی‌سازی، پاداش‌ها و تعامل به طور مثبت در ارزش e-CRM در وفاداری الکترونیکی نقش دارند.

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

Title: Transformation of CRM Activities into e-CRM: The Generating e-Loyalty and Open Innovation

Abstract

 Technological developments have digitized consumer behavior all over Indonesia. This has become the basis for the emergence of e-commerce, a digital business system that is widely used by the public in making purchases through apps or websites. For this reason, an e-commerce platform should create e-loyalty, to make it the best option among many stores. This is the first study investigating ten factors that contribute to e-Customer Relationship Management (e-CRM) value on e-loyalty in Indonesia. The study involved 767 active users of the number one e-commerce company in Indonesia. An empirical investigation was carried out, to validate the instrument items regarding the e-CRM factors and e-loyalty indicators, using Explanatory Factor Analysis (EFA) and Confirmatory Factor Analysis (CFA). The analysis utilizes Structural Equation Modeling (SEM) to test the hypotheses. The finding suggested that the variables of customization, care, cultivation, choice, online community, convenience, site security, personalization values, rewards, and interactivity positively contribute to e-CRM value on e-loyalty.