مدیریت ارتباط با مشتری و تصویر برند: شواهد تجربی از شرکت صادرات دریایی در اندونزی

نوع فایل : word

تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 23

تعداد کلمات : 6600

مجله : Uncertain Supply Chain Management

انتشار : 2024

ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

فونت ترجمه : Bنازنین 12

تاریخ انتشار
15 ژانویه 2024
دسته بندی
تعداد بازدیدها
4023 بازدید
74,000 تومان

عنوان فارسی مقاله:مدیریت ارتباط با مشتری و تصویر برند: شواهد تجربی از شرکت صادرات دریایی در اندونزی

 چکیده

  این تحقیق با هدف تحلیل تأثیر مستقیم و غیرمستقیم مدیریت ارتباط با مشتری و تصویر برند بر وفاداری مشتری در بخش صادرات دریایی DSVاندونزی از طریق رضایت مشتری انجام شد. مدیریت ارتباط با مشتری در تحویل کالا یکی از متغیرهای ضروری برای بهبود خدمات شرکت برای جلب رضایت مشتریان و تاثیرگذاری بر وفاداری آنها بود. تحقیق با رویکرد کمی از ابزار آماری Path Analysis (تحلیل مسیر) استفاده می‌کند. در این تحقیق از روش‌های کمی با نمونه ۱۹۹ شرکت استفاده شده است. یافته‌های کلیدی این تحقیق بیان کرد که مدیریت ارتباط با مشتری بر رضایت و وفاداری مشتریان صادرات دریایی DSV اندونزی اثر منفی و غیر معنی دار دارد. بنابراین، تغییراتی که در کاربرد مدیریت ارتباط با مشتری در صادرات دریایی رخ می‌دهد، بر رضایت و وفاداری مشتریان صادرات دریایی DSV تأثیری نخواهد گذاشت. بر اساس نتایج این تحقیق، بیان شد که رضایت مشتری به طور غیرمستقیم قادر است به عنوان یک واسطه یا واسطه تأثیر غیرمستقیم مدیریت ارتباط با مشتری و تصویر برند بر وفاداری مشتری به صادرات دریایی DSV عمل کند.

 

 

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

Title: Customer relationship management and brand image: Empirical evidence from marine export company in Indonesia

Abstract

 This research aimed to analyze the direct and indirect influence of customer relationship management and brand image on customer loyalty in the marine export department of DSV Transport Indonesia through customer satisfaction. Customer Relationship Management in goods delivery was one of the essential variables to improve company service to satisfy its customers and impact their loyalty. Research with a quantitative approach uses the Path Analysis statistical tool. This research used quantitative methods with a sample of 199 companies. The key findings of this research stated that customer relationship management has a negative and insignificant effect on the satisfaction and loyalty of marine export customers of DSV Transport Indonesia. Thus, the changes occurring in the application of Customer Relationship Management in marine exports would not affect the satisfaction and loyalty of marine export customers of DSV Transport Indonesia. Based on the results of this research, it was stated that customer satisfaction was indirectly able to function as a mediator or mediate the indirect influence of Customer Relationship Management and brand image on the customer loyalty to marine exports of DSV Transport Indonesia.