عنوان فارسی مقاله:مدیریت ارتباط با مشتری و تصویر برند: شواهد تجربی از شرکت صادرات دریایی در اندونزی
چکیده
این تحقیق با هدف تحلیل تأثیر مستقیم و غیرمستقیم مدیریت ارتباط با مشتری و تصویر برند بر وفاداری مشتری در بخش صادرات دریایی DSVاندونزی از طریق رضایت مشتری انجام شد. مدیریت ارتباط با مشتری در تحویل کالا یکی از متغیرهای ضروری برای بهبود خدمات شرکت برای جلب رضایت مشتریان و تاثیرگذاری بر وفاداری آنها بود. تحقیق با رویکرد کمی از ابزار آماری Path Analysis (تحلیل مسیر) استفاده میکند. در این تحقیق از روشهای کمی با نمونه ۱۹۹ شرکت استفاده شده است. یافتههای کلیدی این تحقیق بیان کرد که مدیریت ارتباط با مشتری بر رضایت و وفاداری مشتریان صادرات دریایی DSV اندونزی اثر منفی و غیر معنی دار دارد. بنابراین، تغییراتی که در کاربرد مدیریت ارتباط با مشتری در صادرات دریایی رخ میدهد، بر رضایت و وفاداری مشتریان صادرات دریایی DSV تأثیری نخواهد گذاشت. بر اساس نتایج این تحقیق، بیان شد که رضایت مشتری به طور غیرمستقیم قادر است به عنوان یک واسطه یا واسطه تأثیر غیرمستقیم مدیریت ارتباط با مشتری و تصویر برند بر وفاداری مشتری به صادرات دریایی DSV عمل کند.
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.