اثرات مدیریت ارتباط با مشتری، کیفیت خدمات و بازاریابی رابطه مند بر حفظ مشتری: نقش واسطه‌ای حفظ مشتری بانک در اندونزی

نوع فایل : word

تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 23

تعداد کلمات : 5600

مجله : Accounting

انتشار : 2023

ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

فونت ترجمه : Bنازنین 12

تاریخ انتشار
4 ژوئن 2023
دسته بندی
تعداد بازدیدها
2475 بازدید
72,000 تومان

عنوان فارسی مقاله:اثرات مدیریت ارتباط با مشتری، کیفیت خدمات و بازاریابی رابطه مند بر حفظ مشتری: نقش واسطه‌ای حفظ مشتری بانک در اندونزی

 چکیده

  هدف این مطالعه بررسی حفظ مشتری (CR) از حیث رضایت مشتری از مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) کیفیت خدمات و روابط بازاریابی (RM) است. مشتریان بانک‌های دولتی جامعه پژوهش را در تمامی شعبه‌های منطقه مادورا انتخاب کردند و داده‌ها از طریق پرسشنامه مدل مقیاس لیکرت جمع آوری شد. نتایج تحلیل مسیر با استفاده از مدل تحلیل ساختاری (SEM) نشان می‌دهد که CRM بر رضایت مشتری تأثیر دارد. کیفیت خدمات بر رضایت مشتری تأثیر دارد. اثر RM بر رضایت مشتری وجود دارد. CRM از طریق رضایت مشتری بر CR تأثیر می‌گذارد. کیفیت خدمات از طریق رضایت مشتری بر CR تأثیر می‌گذارد. RM از طریق رضایت مشتری بر CR تأثیر می‌گذارد.   رضایت مشتری بر CR بر مشتریان تأثیر دارد. سپس آزمون همزمان نشان می‌دهد که RM، کیفیت خدمات و RM به طور همزمان بر رضایت مشتری تأثیر می‌گذارند، و مقدار ضریب تعیین (R-Square) توضیح می‌دهد که CRM، کیفیت خدمات و RM می‌توانند به طور مؤثری به رضایت مشتری کمک کنند. به طور همزمان، CRM، کیفیت خدمات و RM بر CR تأثیر می‌گذارند. CRM، کیفیت خدمات و RM بر CR با واسطه رضایت مشتری تأثیر می‌گذارد. CRM، کیفیت خدمات، و RM، از طریق رضایت مشتری، می‌توانند به طور مؤثر به CR برای مشتریان دفاتر منطقه‌ای بانک دولتی کمک کنند.

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

Title: The effects of customer relationship management, service quality and relationship marketing on customer retention: The mediation role of bank customer retention in Indonesia

Abstract

 This study aims to examine customer retention (CR) from the aspect of customer satisfaction with customer relationship management (CRM),service quality and marketing relations (RM). State-owned bank customers selected the research population in all branch offices in the Madura region, and data were collected through a Likert scale model questionnaire. The results of the path analysis using the structural analysis model (SEM) show that there is an influence of CRM on customer satisfaction; there is an effect of service quality on customer satisfaction; there is an effect of RM on customer satisfaction; CRM through customer satisfaction affects CR; service quality through customer satisfaction affects CR; RM through customer satisfaction affects CR; there is an effect of customer satisfaction on CR on customers. Then the simultaneous test shows that simultaneously RM, service quality, and RM impact customer satisfaction, and the value of coefficient of determination (R-Square) explains that CRM, service quality, and RM can effectively contribute to customer satisfaction. Simultaneously, CRM, service quality, and RM affect CR. CRM, service quality, and RM affect CR mediated by customer satisfaction. CRM, service quality, and RM, through customer satisfaction, can effectively contribute to CR to customers of state-owned bank Regional Offices.