طراحی و مدیریت شبکه های عرضه (تامین) در شرکت های خرده فروشی: مرور کتاب سنجی

نوع فایل : word

تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 18

تعداد کلمات : 4200

مجله : Uncertain Supply Chain Management

انتشار : 2023

ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

فونت ترجمه : Bنازنین 12

تاریخ انتشار
28 فوریه 2024
دسته بندی
تعداد بازدیدها
4435 بازدید
62,000 تومان

عنوان فارسی مقاله:طراحی و مدیریت شبکه های عرضه (تامین) در شرکت های خرده فروشی: مرور کتاب سنجی

 چکیده

  در این ارائه، مرور سیستماتیک طراحی و مدیریت شبکه های عرضه در شرکت های خرده فروشی پیشنهاد شد. در حال حاضر، سازمان ها به دنبال اولویت بندی مدیریت شبکه های تامین خود به شیوه ای جامع هستند تا از عدم قطعیت و ارتباطات پیچیده بین سطوح مختلف شبکه تامین، به دنبال رشد فروش، اطمینان از چرخش موجودی کافی، مدیریت تامین کننده و حمل و نقل یا هزینه های مرتبط با موجودی اجتناب کنند. در این مورد، هدف ترویج مفهوم طراحی و مدیریت شبکه های عرضه در شرکت های خرده فروشی بود. مقاله شامل مرور  پایان نامه و مقاله در دوره زمانی ۲۰۰۳-۲۰۲۳ با استفاده از پایگاه های اطلاعاتی معتبر مختلف انجام شد. تحقیقات نشان می‌دهد که طراحی و مدیریت خوب شبکه‌های عرضه در شرکت‌های خرده‌فروشی باعث کاهش انقباض و کنترل بیشتر سهام آنها می‌شود و از هزینه‌ها یا زیان‌های غیرضروری جلوگیری می‌کند.

 

 

 

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

Title: Design and management of supply networks in retail companies: A bibliometrics review

Abstract

 In this presentation, a systematic review on the design and management of supply networks in retail companies was proposed. Currently, organizations seek to prioritize the management of their supply networks in a comprehensive manner to avoid uncertainty and the intricate connections between the various levels of the supply network, seeking growth in sales, ensuring adequate inventory rotation, supplier management and transportation or inventory-related expenses. In this case, the objective was to promote the concept of design and management of supply networks in retail companies. The review was carried out including the literature of 15 theses and articles in the period 2003-2023 using different reliable databases. Research shows that a good design and management of supply networks in retail companies reduces shrinkage and provides greater control of their stocks, avoiding unnecessary expenses or losses.