نوآوری در صنعت تکافل: استراتژی گسترش بازار تکافل در اندونزی

نوع فایل : word

تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 25

تعداد کلمات : 72000

مجله : Journal of Islamic Marketing

انتشار : 2019

ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

فونت ترجمه : Bنازنین 12

تاریخ انتشار
8 اکتبر 2023
دسته بندی
تعداد بازدیدها
3204 بازدید
69,000 تومان

عنوان فارسی مقاله:نوآوری در صنعت تکافل: استراتژی گسترش بازار تکافل در اندونزی

 

 چکیده

 هدف – هدف این مطالعه شناسایی و توصیف نوآوری‌های احتمالی موجود در صنعت تکافل در اندونزی با در نظر گرفتن ویژگی‌های جمعیتی و شرایط جغرافیایی است. اندونزی جمعیتی عمدتاً مسلمان دارد و بنابراین پتانسیل خوبی برای بازار تکافل دارد.

طراحی/روش‌شناسی/رویکرد – این مطالعه از روش کیفی، توصیفی و مبتنی بر منابع برای بحث در مورد استراتژی‌های نوآوری در صنعت تکافل استفاده می‌کند. این روش برای بررسی شرایط و پدیده‌های خاص با تجزیه و تحلیل اطلاعات و داده‌های استخراج شده از آن منابع مناسب است.

یافته‌ها – نوآوری‌های بازار، محصول و فرآیند به عنوان استراتژی‌های مناسب برای گسترش بازار تکافل در اندونزی انتخاب شده‌اند. استراتژی‌هایی شرح داده شده‌اند که می‌توان از آنها برای اجرای این نوآوری‌ها با تأثیرگذاری بر جامعه برای مشارکت در تکافل و در نتیجه گسترش بازار تکافل استفاده کرد.

محدودیت‌ها / اهمیت تحقیق – استراتژی‌های نوآوری توصیف شده با ویژگی‌های جمعیت شناختی اندونزی تطبیق داده شده است و بنابراین لزوماً نمی‌توان آن را به کشورهای دیگر با محیط‌های مختلف تعمیم داد.

اهمیت عملی – با در نظر گرفتن شرایط جمعیتی و جغرافیایی مشتری، صنعت تکافل باید انواع نوآوری را انتخاب کند که با ویژگی‌های جامعه و شرایط محیطی اندونزی مناسب باشد.

اصالت/ارزش – این مطالعه به طور خاص استراتژی‌های نوآوری در صنعت تکافل را با توصیف شرایط اجتماعی-اقتصادی جامعه اندونزی مورد بحث قرار می‌دهد. شرکت‌های تکافل در اندونزی می‌توانند از نتایج برای تعیین انواع نوآوری‌هایی که دنبال می‌کنند بر اساس شرایط جمعیتی و جغرافیایی مشتری که با آن مواجه هستند، استفاده کنند.

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

Title: Innovation in the takaful industry: a strategy to expand the takaful market in Indonesia

 

Abstract

 Purpose This study aims to identify and describe possible innovations available to the takaful industry in Indonesia by considering demographic characteristics and geographical conditions. Indonesia has a predominantly Muslim population, and thus, presents good potential for the takaful market. Design/methodology/approach This study uses a qualitative, descriptive, literature-based method to discuss innovation strategies in the takaful industry. This method is appropriate for reviewing particular conditions and phenomena by analysing information and data drawn from existing literature. Findings Market, product and process innovations are chosen as the strategies appropriate to expanding the takaful market in Indonesia. Strategies are described, which could be used to implement these innovations by influencing the community to participate in takaful, and thus, to expand the takaful market. Research limitations/implications The innovation strategies described are adapted to the demographic characteristics of Indonesia and so cannot necessarily be generalised to other countries with different environments. Practical implications By considering customer demographic and geographical conditions, the takaful industry should choose the types of innovation that will suit the community characteristics and environmental conditions of Indonesia. Originality/value The study specifically discusses innovation strategies in the takaful industry by describing the socio-economic conditions of Indonesian society. Takaful companies in Indonesia can use the results to determine the types of innovation they pursue based on the customer demographic and geographical conditions faced.