عنوان فارسی مقاله:نوآوری در صنعت تکافل: استراتژی گسترش بازار تکافل در اندونزی
چکیده
هدف – هدف این مطالعه شناسایی و توصیف نوآوریهای احتمالی موجود در صنعت تکافل در اندونزی با در نظر گرفتن ویژگیهای جمعیتی و شرایط جغرافیایی است. اندونزی جمعیتی عمدتاً مسلمان دارد و بنابراین پتانسیل خوبی برای بازار تکافل دارد.
طراحی/روششناسی/رویکرد – این مطالعه از روش کیفی، توصیفی و مبتنی بر منابع برای بحث در مورد استراتژیهای نوآوری در صنعت تکافل استفاده میکند. این روش برای بررسی شرایط و پدیدههای خاص با تجزیه و تحلیل اطلاعات و دادههای استخراج شده از آن منابع مناسب است.
یافتهها – نوآوریهای بازار، محصول و فرآیند به عنوان استراتژیهای مناسب برای گسترش بازار تکافل در اندونزی انتخاب شدهاند. استراتژیهایی شرح داده شدهاند که میتوان از آنها برای اجرای این نوآوریها با تأثیرگذاری بر جامعه برای مشارکت در تکافل و در نتیجه گسترش بازار تکافل استفاده کرد.
محدودیتها / اهمیت تحقیق – استراتژیهای نوآوری توصیف شده با ویژگیهای جمعیت شناختی اندونزی تطبیق داده شده است و بنابراین لزوماً نمیتوان آن را به کشورهای دیگر با محیطهای مختلف تعمیم داد.
اهمیت عملی – با در نظر گرفتن شرایط جمعیتی و جغرافیایی مشتری، صنعت تکافل باید انواع نوآوری را انتخاب کند که با ویژگیهای جامعه و شرایط محیطی اندونزی مناسب باشد.
اصالت/ارزش – این مطالعه به طور خاص استراتژیهای نوآوری در صنعت تکافل را با توصیف شرایط اجتماعی-اقتصادی جامعه اندونزی مورد بحث قرار میدهد. شرکتهای تکافل در اندونزی میتوانند از نتایج برای تعیین انواع نوآوریهایی که دنبال میکنند بر اساس شرایط جمعیتی و جغرافیایی مشتری که با آن مواجه هستند، استفاده کنند.
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.