ارزش آفرینی مشترک بین سازمان های خدمات عمومی و بخش خصوصی: چشم انداز قابلیت های سازمانی

نوع فایل : word

تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 40

تعداد کلمات : 11000

مجله : administrative sciences

انتشار : 2021

ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

فونت ترجمه : Bنازنین 12

تاریخ انتشار
22 نوامبر 2023
دسته بندی
تعداد بازدیدها
3500 بازدید
79,000 تومان

عنوان فارسی مقاله:ارزش آفرینی مشترک بین سازمان های خدمات عمومی و بخش خصوصی: چشم انداز قابلیت های سازمانی

 چکیده

از دیدگاه نظری بر اساس منطق خدمات عمومی (PSL)، این مقاله به بررسی موانع و قابلیت‌های پیرامون هم آفرینی ارزش بخش عمومی با سازمان‌های بخش خصوصی در زمینه تحول دیجیتال می‌پردازد. به طور خاص، تلاش‌های هم‌آفرینی ارزش در یک ارائه‌دهنده بزرگ حمل‌ونقل عمومی و زیرساخت ریلی از دیدگاه‌های متعدد با استفاده از یک رویکرد مطالعه موردی اکتشافی مورد بررسی قرار می‌گیرد. بر اساس داده‌های مصاحبه کیفی، شش مانع که مانع هم‌آفرینی ارزش در اکوسیستم‌های خدمات عمومی می‌شوند و پنج قابلیت سازمانی متناظر مورد نیاز برای غلبه بر آنها شناسایی می‌شوند. این مطالعه با روشن کردن مفهوم هم‌آفرینی ارزش در همکاری‌های دیجیتالی‌سازی بخش دولتی و خصوصی، به حوزه تحقیقات مدیریت عمومی کمک می‌کند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

Title: Value Co-Creation between Public Service Organizations and the Private Sector: An Organizational Capabilities Perspective

Abstract

 Theoretically based on public service logic (PSL), this paper explores the barriers and capabilities surrounding public sector value co-creation with private sector organizations in the context of digital transformation. Specifically, value co-creation efforts at a large public transport and rail infrastructure provider are examined from multiple perspectives using an exploratory case study approach. Based on qualitative interview data, six barriers that hinder value co-creation in public service ecosystems and five corresponding organizational capabilities required to overcome them are identified. The study contributes to the field of public management research by shedding light on the concept of value co-creation in public-private sector digitalization collaborations.