فرآیند و اندازه‌گیری هم‌آفرینی ارزش در شرکت‌های کوچک و متوسط ۴٫۰: یک تحقیق اکتشافی در زمینه نوآوری بازاریابی B2B

نوع فایل : word

تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 28

تعداد کلمات : 7400

مجله : administrative sciences(MDPI)

انتشار : 2021

ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

فونت ترجمه : Bنازنین 12

تاریخ انتشار
11 نوامبر 2023
دسته بندی
تعداد بازدیدها
3405 بازدید
84,000 تومان

عنوان فارسی مقاله:فرآیند و اندازه‌گیری هم‌آفرینی ارزش در شرکت‌های کوچک و متوسط ۴٫۰: یک تحقیق اکتشافی در زمینه نوآوری بازاریابی B2B

 چکیده

 هدف از این تحقیق اکتشافی کمک به فقدان روش‌ها و پروتکل‌های تحقیق تجربی است که بتوان از آن برای اندازه‌گیری سطح ارزش به‌دست‌آمده از استفاده از این فناوری‌ها در فرآیندهای مختلف بازاریابی و در یک زمینه B2B استفاده کرد. با انجام این کار، شرکت‌هایی که در محیط‌های پویا به سرعت در حال تغییر هستند، می‌توانند ابزار مناسبی را برای تطبیق، ادغام، پیکربندی مجدد، و استقرار مجدد منابع و قابلیت‌ها به منظور رقابتی‌تر شدن و ایجاد اختلال در عرضه‌هایشان توسعه دهند. پدیده مورد علاقه با استفاده از یک رویکرد کیفی مطالعه موردی برای سه شرکت ۴٫۰ که از فناوری‌های واقعیت مجازی (VR)/واقعیت افزوده (AR) استفاده می‌کنند و با انجام ده مصاحبه عمیق با مدیران آن سازمان‌ها توصیف می‌شود. نتایج نشان می‌دهد که برخی از شرکت‌های کوچک و متوسط (SMEs) در مقایسه با سایر شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات فن‌آوری مشابه، در مورد معیارهای عملکرد و ردیابی دقیق‌تر هستند. در این خط، نتایج دو مرحله را نشان می‌دهد که در آن می‌توان ارزش بالقوه را هنگام استفاده از فناوری‌های VR/AR تولید و اندازه‌گیری کرد. اولین مورد در طول آزمایش و توسعه شبیه سازی های VR/AR است. در این مرحله، تنها کسانی که دارای پیشینه تحقیقاتی و آکادمیک قوی هستند، سیستم‌ها، دستورالعمل‌ها و پروتکل‌های ردیابی را به‌عنوان منابعی برای اندازه‌گیری ارزش به‌دست‌آمده از استفاده از این فناوری‌ها در فرآیندهای نوآوری بازاریابی توسعه داده‌اند. دومین لحظه‌ای که می‌توان ارزش آفرینی را اندازه گیری کرد، در حین اجرای شبیه سازی VR/AR با کاربر هدف است. تحقیقات بیشتری برای توسعه دستورالعمل‌ها و پروتکل‌های استانداردسازی لازم است که موفقیت شبیه‌سازی‌های ارائه‌شده به شرکت‌های استخدام‌کننده را تضمین کند.

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

Title: Value Co-Creation Process and Measurement in 4.0 SMEs: An Exploratory Research in a B2B Marketing Innovation Context

Abstract

 The purpose of this exploratory research is to contribute to the lack of empirical research exploring techniques and protocols that can be used to measure the level of value obtained from using these technologies in the various marketing processes and in a business-to-business (B2B) context. By doing so, firms operating in fast changing dynamic environments can develop the right means to continuously adapt, integrate, reconfigure, and redeploy resources and capabilities to become more competitive and disruptive in their offerings. The phenomenon of interest is described by applying a case study qualitative approach to three 4.0 companies which use virtual reality (VR)/augmented reality (AR) technologies and by carrying out ten in-depth interviews to managers in those organizations. Results show that some small and medium sized enterprises (SMEs) are more rigorous about performance and tracking metrics compared to other companies providing similar technological services. In this line, results show two stages where potential value can be generated and measured when utilizing VR/AR technologies. The first is during testing and development of VR/AR simulations. In this stage, only the ones with strong research and academic background have been developing and using tracking systems, guidelines, and protocols as resources to measure the value obtained from using these technologies in marketing innovation processes. The second moment where value creation can be measured is during the implementation of the VR/AR simulation with the target user. Further research is needed to develop standardization guidelines and protocols that guarantee the success of the simulations delivered to the hiring firms