عنوان فارسی مقاله:فرآیند و اندازهگیری همآفرینی ارزش در شرکتهای کوچک و متوسط ۴٫۰: یک تحقیق اکتشافی در زمینه نوآوری بازاریابی B2B
چکیده
هدف از این تحقیق اکتشافی کمک به فقدان روشها و پروتکلهای تحقیق تجربی است که بتوان از آن برای اندازهگیری سطح ارزش بهدستآمده از استفاده از این فناوریها در فرآیندهای مختلف بازاریابی و در یک زمینه B2B استفاده کرد. با انجام این کار، شرکتهایی که در محیطهای پویا به سرعت در حال تغییر هستند، میتوانند ابزار مناسبی را برای تطبیق، ادغام، پیکربندی مجدد، و استقرار مجدد منابع و قابلیتها به منظور رقابتیتر شدن و ایجاد اختلال در عرضههایشان توسعه دهند. پدیده مورد علاقه با استفاده از یک رویکرد کیفی مطالعه موردی برای سه شرکت ۴٫۰ که از فناوریهای واقعیت مجازی (VR)/واقعیت افزوده (AR) استفاده میکنند و با انجام ده مصاحبه عمیق با مدیران آن سازمانها توصیف میشود. نتایج نشان میدهد که برخی از شرکتهای کوچک و متوسط (SMEs) در مقایسه با سایر شرکتهای ارائهدهنده خدمات فنآوری مشابه، در مورد معیارهای عملکرد و ردیابی دقیقتر هستند. در این خط، نتایج دو مرحله را نشان میدهد که در آن میتوان ارزش بالقوه را هنگام استفاده از فناوریهای VR/AR تولید و اندازهگیری کرد. اولین مورد در طول آزمایش و توسعه شبیه سازی های VR/AR است. در این مرحله، تنها کسانی که دارای پیشینه تحقیقاتی و آکادمیک قوی هستند، سیستمها، دستورالعملها و پروتکلهای ردیابی را بهعنوان منابعی برای اندازهگیری ارزش بهدستآمده از استفاده از این فناوریها در فرآیندهای نوآوری بازاریابی توسعه دادهاند. دومین لحظهای که میتوان ارزش آفرینی را اندازه گیری کرد، در حین اجرای شبیه سازی VR/AR با کاربر هدف است. تحقیقات بیشتری برای توسعه دستورالعملها و پروتکلهای استانداردسازی لازم است که موفقیت شبیهسازیهای ارائهشده به شرکتهای استخدامکننده را تضمین کند.
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.