هوش مصنوعی و تحول دیجیتال در آموزش عالی: چشم انداز و رویکرد یک دانشگاه خاص در ویتنام

نوع فایل : word

تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 28

تعداد کلمات : 7300

مجله : sustainability(MDPI)

انتشار : 2023

ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

فونت ترجمه : Bنازنین 12

تاریخ انتشار
15 دسامبر 2023
دسته بندی
تعداد بازدیدها
3693 بازدید
89,000 تومان

عنوان فارسی مقاله:هوش مصنوعی و تحول دیجیتال در آموزش عالی: چشم انداز و رویکرد یک دانشگاه خاص در ویتنام

 چکیده

 انقلاب صنعتی چهارم فرصت‌ها و چالش‌های جدیدی را برای همه صنایع، حرفه‌ها و زمینه‌ها باز می‌کند و هدف آن ارائه ابزارها و خدمات بهینه‌تر برای بشریت است. در طول انقلاب صنعتی چهارم، تحول دیجیتال یکی از بحرانی‌ترین مشکلات بوده است. هوش مصنوعی (AI) و اینترنت اشیا (IoT) دو فناوری هستند که این پتانسیل را دارند که باعث ایجاد بزرگترین شکست در حوزه آموزشی شوند. در سال‌های اخیر، تحول دیجیتال در تمام بخش‌ها، از جمله آموزش، مراقبت‌های بهداشتی، کشاورزی، حمل‌ونقل و سایر اکوسیستم‌های هوشمند اجرا شده است. در میان این حوزه‌ها، آموزش، به‌ویژه آموزش عالی، به دلیل تنوع در برنامه‌های آموزشی، مدت زمان و موضوعات، یکی از چالش‌برانگیزترین‌ها است. اینترنت اشیا ایجاد محیط‌های یادگیری هوشمند و فراگیر را ممکن می‌سازد، در حالی که هوش مصنوعی می‌تواند روش یادگیری و آموزش ما را کاملاً متحول کند. در این مقاله، ما فرآیند تحول دیجیتال در آموزش عالی در ویتنام و در سطح بین‌المللی را ارائه می‌کنیم و برخی از ویژگی‌های آموزش عالی ویتنامی را در فرآیند تحول دیجیتال تحلیل می‌کنیم. علاوه بر این، ما چشم انداز، رویکرد و چالش‌های تحول دیجیتال در دانشگاه‌های کشورهای با درآمد کم و متوسط را از دیدگاه دانشگاه فناوری و آموزش هونگ ین در ویتنام ارائه می‌کنیم.

 

 

 

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

Title: AI and Digital Transformation in Higher Education: Vision and Approach of a Specific University in Vietnam

Abstract

 The Fourth Industrial Revolution is opening up new opportunities and challenges for all industries, professions, and fields, aiming to bring humanity more optimal tools and services. During the Fourth Industrial Revolution, digital transformation has been one of the most critical problems. Artificial Intelligence (AI) and the Internet of Things (IoT) are two technologies that have the potential to cause the biggest breakout to evolve in the educational domain. In recent years, digital transformation has seen implementation across all sectors, including education, healthcare, agriculture, transportation, and other smart ecosystems. Among those areas, education, especially higher education, is among the most challenging due to the diversity in training programs, duration, and subjects. The Internet of Things makes it possible to create smart and ubiquitous learning environments, while artificial intelligence can completely transform the way we learn and teach. In this paper, we present the digital transformation process in higher education in Vietnam and internationally and analyze some characteristics of Vietnamese higher education in the digital transformation process. Moreover, we present the vision, approach, and challenges to digital transformation at universities of low- and middle-income countries from the perspective of the Hung Yen University of Technology and Education in Vietnam.