عنوان فارسی مقاله:ارزیابی پذیرش تحول دیجیتال در بازاریابی سازمانهای دولتی
چکیده
تحول دیجیتال تأثیر معنی داری بر فعالیتهای سازمانهای عمومی (دولتی) دارد. روش بازاریابی سازمانهای دولتی نیز به دلیل تحول دیجیتال تغییر کرده است. این مقاله چگونگی تأثیر تحول دیجیتال بر فعالیتهای بازاریابی سازمانهای عمومی را در ادراک کارکنانشان ارزیابی میکند و تغییرات ایجاد شده توسط فناوری دیجیتال در بازاریابی عمومی را بررسی میکند. نتایج تحقیق بر اساس مطالعات تجربی مرور منابع بر اساس نظرسنجی انجام شده در بین ۴۲۵ کارمند سازمانهای دولتی در رومانی در زمینه بازاریابی است. این مقاله با استفاده از مدل پذیرش فناوری و مدلسازی معادلات ساختاری برای تجزیه و تحلیل و تفسیر دادهها، نشان میدهد که فناوریهای دیجیتال تأثیر معنی داری بر بازاریابی، درک کاربران فناوری، در کمک به ایجاد روابط با مردم و افزایش شهروندان دارند. اعتماد به سازمانهای دولتی فنآوریهای دیجیتال با ویژگیهای مهم خود (نوآوری، نفوذ اجتماعی، دسترسی و سرعت)، تأثیر معنی داری بر تمامی فعالیتهای بازاریابی عمومی دارند. با این حال، آنها به دلیل دیجیتالی شدن حسابداری مالی و سیستمهای اطلاعات مدیریتی، و همچنین فعالیتهای ارتباطی و روابط عمومی تعاملی و شفاف، فعالیتهای تحقیقات بازاریابی کمی را به طور قابل ملاحظهای تغییر میدهند. مدیران سازمانهای دولتی باید مزایای بازاریابی دیجیتال را از دیدگاه برندسازی داخلی و همچنین اثربخشی فعالیتهای بازاریابی عمومی برای کارکنان توضیح دهند.
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.