ارزیابی پذیرش تحول دیجیتال در بازاریابی سازمان‌های دولتی

نوع فایل : word

تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 28

تعداد کلمات : 7800

مجله : sustainability

انتشار : 2021

ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

فونت ترجمه : Bنازنین 12

تاریخ انتشار
4 می 2024
دسته بندی
تعداد بازدیدها
4956 بازدید
99,000 تومان

عنوان فارسی مقاله:ارزیابی پذیرش تحول دیجیتال در بازاریابی سازمان‌های دولتی

 چکیده

 تحول دیجیتال تأثیر معنی داری بر فعالیت‌های سازمان‌های عمومی (دولتی) دارد. روش بازاریابی سازمان‌های دولتی نیز به دلیل تحول دیجیتال تغییر کرده است. این مقاله چگونگی تأثیر تحول دیجیتال بر فعالیت‌های بازاریابی سازمان‌های عمومی را در ادراک کارکنانشان ارزیابی می‌کند و تغییرات ایجاد شده توسط فناوری دیجیتال در بازاریابی عمومی را بررسی می‌کند. نتایج تحقیق بر اساس مطالعات تجربی مرور منابع بر اساس نظرسنجی انجام شده در بین ۴۲۵ کارمند سازمان‌های دولتی در رومانی در زمینه بازاریابی است. این مقاله با استفاده از مدل پذیرش فناوری و مدل‌سازی معادلات ساختاری برای تجزیه و تحلیل و تفسیر داده‌ها، نشان می‌دهد که فناوری‌های دیجیتال تأثیر معنی داری بر بازاریابی، درک کاربران فناوری، در کمک به ایجاد روابط با مردم و افزایش شهروندان دارند. اعتماد به سازمان‌های دولتی فن‌آوری‌های دیجیتال با ویژگی‌های مهم خود (نوآوری، نفوذ اجتماعی، دسترسی و سرعت)، تأثیر معنی داری بر تمامی فعالیت‌های بازاریابی عمومی دارند. با این حال، آن‌ها به دلیل دیجیتالی شدن حسابداری مالی و سیستم‌های اطلاعات مدیریتی، و همچنین فعالیت‌های ارتباطی و روابط عمومی تعاملی و شفاف، فعالیت‌های تحقیقات بازاریابی کمی را به طور قابل ملاحظه‌ای تغییر می‌دهند. مدیران سازمان‌های دولتی باید مزایای بازاریابی دیجیتال را از دیدگاه برندسازی داخلی و همچنین اثربخشی فعالیت‌های بازاریابی عمومی برای کارکنان توضیح دهند.

 

 

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

Title: Assessing Digital Transformation Acceptance in Public Organizations’ Marketing

Abstract

 Digital transformation has a substantial impact on the activities of public organizations. The way public organizations conduct marketing has also changed due to digital transformation. This paper evaluates how digital transformation influences public organizations’ marketing activities in their employees’ perception and examines the changes triggered by digital technology in public marketing. The research results are based on the literature review empirical studies based on a survey conducted among 425 employees of public organizations in Romania in the marketing field. Using the technology acceptance model and structural equation modeling to analyze and interpret the data, the paper demonstrates that digital technologies have a substantial impact on marketing, in the perception of technology users, in helping to build relationships with the public, and in increasing citizens’ trust in public organizations. Digital technologies, by their significant characteristics (innovativeness, social influence, accessibility, and rapidity), have a significant impact on all public marketing activities. However, they are substantially transforming quantitative marketing research activities due to the digitization of financial accounting and managerial information systems, as well as interactive and transparent communication and public relations activities. Public organization managers must explain the benefits of digital marketing to employees from the internal branding perspective as well as the effectiveness of public marketing activities.