پذیرش سرویس‌های چت بات اطلاعات محیطی مبتنی بر اینترنت اشیاء آموزشی در مدارس هوشمند: رویکرد مدل سازی معادلات ساختاری

نوع فایل : word

تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 56

تعداد کلمات : 15000

مجله : sustainability

انتشار : 2022

ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

فونت ترجمه : Bنازنین 12

تاریخ انتشار
7 مارس 2024
دسته بندی
تعداد بازدیدها
4500 بازدید
150,000 تومان

عنوان فارسی مقاله:پذیرش سرویس‌های چت بات اطلاعات محیطی مبتنی بر اینترنت اشیاء آموزشی در مدارس هوشمند: رویکرد مدل سازی معادلات ساختاری

 چکیده

اینترنت اشیاء آموزشی (IoET) چت بات ها را به نظارت بر اطلاعات محیطی در زمان واقعی مجهز می‌کند تا از غیبت دانش آموزان و مربیان جلوگیری کند و از سلامت آنها محافظت کند. نیت رفتاری فردی نسبت به سرویس چت بات برای درک بهتر تجربه کاربر و پذیرش نظارت بر عناصر محیطی مانند PM2.5، دما، رطوبت و مونوکسید کربن ضروری است. این مطالعه با هدف اعمال یکپارچگی از یک چارچوب توسعه یافته برای مدارس هوشمند در حال توسعه یک سرویس چت بات اطلاعات محیطی (ENICS) و اهداف رفتاری مستمر کاربران مختلف نسبت به سیستم چت بات بر اساس نظریه یکپارچه پذیرش و استفاده از مدل فناوری برای حمایت از سلامت و بهداشت است. ایمنی در دانشگاه‌ها طراحی چارچوب پیشنهادی می‌تواند معماری اینترنت اشیاء را برای توسعه و استفاده از سرویس‌های چت بات ترکیب کند. نتایج کلیدی آزمون حداقل مربعات جزئی تا حد زیادی از اعتبار مدل پیشنهادی و تأثیرات قابل توجه IoET، انتظار عملکرد، انتظار تلاش، تأثیر اجتماعی، شرایط تسهیل کننده، سلامت و ایمنی، قصد رفتاری و رفتار استفاده بر روی اطلاعات محیطی شخصی پشتیبانی می‌کند. استفاده از چت بات یافته‌های این مطالعه با طراحی بهتر برای توسعه سیستم زیست محیطی و درک عوامل مؤثر بر قصد فرد برای ادامه استفاده از سرویس چت‌بات برای برنامه‌های IoET با امکانات اطلاعاتی کم‌هزینه در پایداری زیست محیطی ایمن سروکار دارد.

 

 

 

 

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

Title: Adoption of Environmental Information Chatbot Services Based on the Internet of Educational Things in Smart Schools: Structural Equation Modeling Approach

Abstract

 The Internet of Educational Things (IoET) equips chatbots with real-time environmental information monitoring to prevent student and instructor absences and safeguard their health. Individual behavioral intention toward a chatbot service is essential for better understanding the user’s experience and acceptance of monitoring environmental elements such as PM2.5, temperature, humidity, and carbon monoxide. This study aims to apply an integration of an extended framework for smart schools developing an environmental information chatbot service (ENICS) and various users’ continued behavioral intentions toward the chatbot system based on the unified theory of acceptance and use of technology model to support health and safety in universities. The proposed framework design can incorporate Internet of Things architecture to develop and utilize the chatbot services. The key results of the partial least square test largely support the validity of the proposed model and the significant effects of IoET, performance expectation, effort expectation, social influence, facilitating conditions, health and safety, behavioral intention, and use behavior on personal environmental information chatbot utilization. This study’s findings deal with a better design for environmental system development and understanding the factors influencing an individual’s intention to continue using a chatbot service for IoET applications with low-cost information facilities in safe environmental sustainability.