عنوان فارسی مقاله:پذیرش سرویسهای چت بات اطلاعات محیطی مبتنی بر اینترنت اشیاء آموزشی در مدارس هوشمند: رویکرد مدل سازی معادلات ساختاری
چکیده
اینترنت اشیاء آموزشی (IoET) چت بات ها را به نظارت بر اطلاعات محیطی در زمان واقعی مجهز میکند تا از غیبت دانش آموزان و مربیان جلوگیری کند و از سلامت آنها محافظت کند. نیت رفتاری فردی نسبت به سرویس چت بات برای درک بهتر تجربه کاربر و پذیرش نظارت بر عناصر محیطی مانند PM2.5، دما، رطوبت و مونوکسید کربن ضروری است. این مطالعه با هدف اعمال یکپارچگی از یک چارچوب توسعه یافته برای مدارس هوشمند در حال توسعه یک سرویس چت بات اطلاعات محیطی (ENICS) و اهداف رفتاری مستمر کاربران مختلف نسبت به سیستم چت بات بر اساس نظریه یکپارچه پذیرش و استفاده از مدل فناوری برای حمایت از سلامت و بهداشت است. ایمنی در دانشگاهها طراحی چارچوب پیشنهادی میتواند معماری اینترنت اشیاء را برای توسعه و استفاده از سرویسهای چت بات ترکیب کند. نتایج کلیدی آزمون حداقل مربعات جزئی تا حد زیادی از اعتبار مدل پیشنهادی و تأثیرات قابل توجه IoET، انتظار عملکرد، انتظار تلاش، تأثیر اجتماعی، شرایط تسهیل کننده، سلامت و ایمنی، قصد رفتاری و رفتار استفاده بر روی اطلاعات محیطی شخصی پشتیبانی میکند. استفاده از چت بات یافتههای این مطالعه با طراحی بهتر برای توسعه سیستم زیست محیطی و درک عوامل مؤثر بر قصد فرد برای ادامه استفاده از سرویس چتبات برای برنامههای IoET با امکانات اطلاعاتی کمهزینه در پایداری زیست محیطی ایمن سروکار دارد.
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.