عملکرد کسب و کار و پیاده سازی مدیریت کیفیت جامع: مطالعه موردی در اندونزی

نوع فایل : word

تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 15

تعداد کلمات : 5500

مجله : Journal of Asian Finance, Economics and Business

انتشار : 2021

ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

:

تاریخ انتشار
15 آگوست 2022
دسته بندی
تعداد بازدیدها
1337 بازدید
30,000 تومان

عنوان فارسی مقاله:عملکرد کسب و کار و پیاده سازی مدیریت کیفیت جامع: مطالعه موردی در اندونزی

 چکیده

  هدف این مطالعه تعیین تأثیر کاربرد مدیریت کیفیت جامع (TQM) در شرکت‌های صادرکننده قهوه در بالی است. این تحقیق به این دلیل انجام شد که تحقیقات زیادی برای بررسی کاربرد TQM در شرکت‌های صادرکننده قهوه در شهر کینتامانی، بالی انجام نشده است. بنابراین، این تحقیق نقش مهمی در بررسی تأثیر کاربرد عوامل مدیریت کیفیت جامع بر عملکرد شرکت دارد. در این تحقیق تأثیر متغیرهای TQM که عبارتند از: عوامل مشتری مداری، عوامل بهبود مستمر و عوامل توانمندسازی کارکنان بر عملکرد شرکت با استفاده از رویکرد کارت امتیازی متوازن سنجیده شد. نتایج تحقیق نشان داد که تمرکز مشتری، بهبود مستمر و عامل توانمندسازی کارکنان بر عملکرد شرکت‌های صادرکننده قهوه در شهر کینتمانی تأثیر مثبت دارد. نتایج نشان داد که عامل بهبود مستمر در مقایسه با عوامل مشتری مداری و عامل توانمندسازی کارکنان تأثیر غالب‌تری دارد. بنابراین، در نظر گرفتن ثبات زمانی که شرکت ها TQM را اجرا می کنند بسیار مهم است. در پایان، TQM برای شرکت‌های صادرکننده قهوه در اندونزی برای ورود به رقابت جهانی، به ویژه برای شرکت‌های بازار محور مهم است و باید توسط دولت و ذی نفعان حمایت شود.

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

Title: Business Performance and Implementation of Total Quality Management: A Case Study in Indonesia
Abstract

 This study aims to determine the influence of the application of Total Quality Management (TQM) in coffee exporting companies in Bali. The research was conducted as there was not much research done to explore the application of TQM in coffee exporting companies in the city of Kintamani, Bali. Thus, this research plays an important role in examining the effect of the application of total quality management factors on company performance. In this research, the effect of TQM variables which are: customer focus factors, continuous improvement factors and employee empowerment factors on the company’s performance was measured by using a balanced scorecard approach. The research result showed that the customer focus, the continuous improvement, and the employee empowerment factor has a positive impact on the performance of coffee exporting companies in the City of Kintamani. The result showed that continuous improvement factor has a more dominant influence compared to the customer focus factors and the employee empowerment factor. Thus, it is very important to consider the consistency when the companies implement TQM. In conclusion, TQM is important for coffee exporting companies in Indonesia to enter global competition, especially for world market-oriented companies and should be supported by the government and stakeholders