کیفیت افشای اطلاعات مسئولیت اجتماعی شرکت و نوآوری سازمانی: شواهدی از شرکت‌های پذیرفته شده چینی

نوع فایل : word

تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 36

تعداد کلمات : 10000

مجله : sustainability

انتشار : 2023

ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

فونت ترجمه : Bنازنین 12

تاریخ انتشار
12 ژانویه 2024
دسته بندی
تعداد بازدیدها
4002 بازدید
89,000 تومان

عنوان فارسی مقاله:کیفیت افشای اطلاعات مسئولیت اجتماعی شرکت و نوآوری سازمانی: شواهدی از شرکت‌های پذیرفته شده چینی

 چکیده

 دولت چین در سال‌های اخیر مجموعه‌ای از سیاست‌های مرتبط با مسئولیت اجتماعی شرکتی (CSR) را با هدف دستیابی به توسعه و تحول اقتصادی با کیفیت بالا اجرا کرده است. برای ارزیابی اثربخشی این سیاست‌های CSR، این مطالعه به طور تجربی رابطه بین کیفیت افشای اطلاعات CSR و عملکرد نوآوری شرکت را با استفاده از داده‌های شرکت‌های سهام A-share در شانگهای و شنژن، چین، از سال ۲۰۰۹ تا ۲۰۲۰ بررسی می‌کند. نتایج نشان می‌دهد که: (۱) بهبود کیفیت اطلاعات CSR می‌تواند عملکرد نوآوری شرکت را به طور قابل توجهی بهبود بخشد. (۲) تجزیه و تحلیل بیشتر نشان می‌دهد که بهبود کیفیت اطلاعات CSR نه تنها به کاهش هزینه‌های نمایندگی و کاهش محدودیت‌های مالی شرکت‌ها کمک می‌کند، بلکه هزینه تفسیر خارجی پروژه‌های نوآوری شرکتی را نیز کاهش می‌دهد و با جلب توجه، تصویر سازمانی خوبی را منتقل می‌کند. تحلیلگران و رسانه‌ها، که همگی به بهبود عملکرد نوآوری شرکت کمک می‌کنند. این مطالعه بیشتر مکانیسم تأثیر افشای CSR را بر عملکرد نوآوری شرکت‌ها اصلاح می‌کند، که ممکن است راهنمایی‌هایی برای دولت‌ها در توسعه و بهبود سیستم‌های افشای CSR در آینده ارائه کند.

 

 

 

 

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

Title: The Quality of Corporate Social Responsibility Information Disclosure and Enterprise Innovation: Evidence from Chinese Listed Companies

Abstract

 The Chinese government has implemented a series of corporate social responsibility (CSR)-related policies in recent years, aiming to achieve high-quality economic development and transformation. To assess the effectiveness of these CSR policies, this study empirically explores the relationship between the quality of CSR information disclosure and corporate innovation performance using data from A-share listed companies in Shanghai and Shenzhen, China, from 2009 to 2020. The results show that: (1) Improvement in the quality of CSR information can significantly improve corporate innovation performance. (2) Further analysis reveals that the improvement of CSR information quality not only helps to reduce the agency costs and alleviate the financing constraints of enterprises but also reduces the cost of external interpretation of corporate innovation projects and conveys a good corporate image by attracting the attention of analysts and the media, which all contribute to the improvement of corporate innovation performance. This study further refines the mechanism of the impact of CSR disclosure on firms’ innovation performance, which may provide guidance to governments in developing and improving CSR disclosure systems in the future.